کد خبر: ۱۳۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: سهمیه‌بندی بازیکنان لیگ برتری ایراد دارد چون به نوجوانان فرصت بازی داده نمی‌شود.

میترا شعبانیان درباره قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال بانوان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در لیگ برتر امسال به بازیکن نوجوان فرصت بازی داده نخواهد شد مگر در تیمی که مهره نداشته باشد و به نظر من سهمیه جوانان و امید برای تیم‌های لیگ برتری کافی است و نوجوان باید در لیگ دسته یک بازی کند که فرصت بازی و کسب تجربه داشته باشد. از طرفی باید از روز اول که سهمیه جذب بازیکن را به باشگاه می‌گفتند، تعداد سهمیه‌های نوجوان، جوان و بزرگسال را اعلام می‌کردند نه اینکه براساس تقسیم‌بندی فدراسیون بازیکن 16 ساله و 38 ساله در یک لیست هستند که ایراد دارد.

وی از چگونگی برگزاری مرحله پلی‌آف لیگ برتر هم انتقاد کرد و افزود: مسابقات لیگ برتر با حضور 9 تیم برگزار می‌شود که اگر قرار باشد هفته‌ای یک بازی انجام دهیم و برخی بازی‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو و پس از آن مرحله پلی‌آف برگزار شده و 8 تیم از 9 تیم در این مرحله به صورت رفت و برگشت بازی کنند بعید می‌دانم تا پایان سال مسابقات به پایان برسد. پس برگزاری مسابقات این مرحله باتوجه به هزینه‌هایی که تیم‌ها برای مسافرت و گرفتن هتل و تست کرونا باید پرداخت کنند، بعید است تا پایان سال به اتمام برسد.

سرمربی تیم والیبال پیکان همچنین درباره سقف و کف قرارداد بازیکنان اظهار داشت: کف قراردادی که برای تیم‌‌های باشگاهی اعلام شده است باتوجه به شرایط بانوان با آقایان فرق می‌کند. بانوان بودجه‌ای که آقایان لحاظ می‌کنند را هیچ وقت ندارند و نهایتا سقف قرارداد بازیکنان خانم 80 میلیون تومان است که بازیکنان آقایان به یک میلیارد می‌رسد بنابراین باید بر طبق این موارد و تفاوت‌ها سقف و کف قراردادها را مشخص کنند.

 

انتهای پیام/ 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار