کد خبر: ۱۳۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
در حالی که هنوز تا سال ۲۰۲۱ فاصله نسبتا زیادی داریم، اما هواوی محصول تازه خود را که ویژه سال ۲۰۲۱ طراحی شده، رونمایی کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


در حالی که هنوز تا سال ۲۰۲۱ فاصله نسبتا زیادی داریم، اما هواوی محصول تازه خود را که ویژه سال ۲۰۲۱ طراحی شده، رونمایی کرده است.

 P Smart ۲۰۲۱
به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوشی تازه هواوی موسوم به P. Smart ۲۰۲۱ در بازار اروپا معرفی شده است. این گوشی یک میان رده است که دارای یک تراشه متوسط، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپری است.

گوشی هوشمند
این تلفن در حدود ۶.۶۷ اینچی FHD + IPS LCD با نمایشگر حفره دار برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی ساخته شده است. این صفحه دارای نسبت ابعاد ۲۰: ۹ است. در بخش سخت افزاری نیز، ما دارای تراشه Kirin ۷۱۰A قابل اعتماد هستیم که همراه با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل توسعه از طریق microSD ارائه شده است. قسمت نرم افزار توسط EMUI ۱۰.۱ در کنار اندروید ۱۰ پوشش داده شده است.

 هواوی
بخش دوربین توسط یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی پوشش داده می‌شود که در کنار لنز اولتراوید ۸ مگاپیکسلی قرار دارد. دو سنسور دیگر یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین با حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی هستند.

گوشی

این گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۲۲.۵ واتی است و از جک هدفون ۳.۵ میلی متری نیز بهره می‌برد. گوشی هواوی P. Smart ۲۰۲۱ در رنگ‌های سیاه، سبز و صورتی و با قیمت ۲۲۹ یورو عرضه می‌شود.

برچسب ها: فناوری ، هواوی ، فناوری ، هواوی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار