کد خبر: ۱۳۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
سردار رمضان شریف گفت: دوست و دشمن به قدرت نفوذ گسترده گفتمان انقلاب اسلامی در منطقه اذعان دارند و همین امر سبب شده دشمنان ناکام شوند.
به گزارش صبحانه،سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه در یادواره شهدای شهرستان خواف از دفاع مقدس به عنوان فرصتی برای قدرتمند شدن ایران اسلامی یاد کرد و گفت: در وصیت نامه شهدا به ترویج معارف اسلامی و گسترش فرهنگ قران و تعالیم پیامبر تاکید شده است و به همین خاطر ما باید دفاع مقدس را بدون تحریف به جوانان بشناسانیم.

وی افزود: آگاهان نظامی و تحلیل گران که به موضوع چرایی آغاز جنگ توسط صدام و حزب بعث پرداختند به این نکته اذعان کردند که آمریکا و اسرائیل غاصب به عنوان حامیان منطقه ‌ای صدام، همه محاسبات جنگ را انجام داده بودند و اطمینان داشتند که پیروز می‌شوند.

سردار شریف با بیان اینکه با فرمان امام راحل صدها هزار بسیجی و اقشار مختلف جامعه عازم جبهه های نبرد شدند ، افزود: صدام فکر می‌کرد می‌تواند انقلاب نوپای ما را در هم بکوبد، اما نمی‌دانست که هدفش تحقق پیدا نمی‌کند چرا که ارتباط امام (ره) با جامعه و حکومت و میزان نفوذ کلام ایشان در قلب مردم را متوجه نشده بود.

سپاه: از هیاهوی ارتباط شیخ‌های عرب با اسرائیل نترسید

سردار شریف با بیان اینکه همه اقشار جامعه در دفاع مقدس حضور داشتند و این حضور باعث شد صدام و حامیانش ناکام بمانند، گفت: امروز از صدام وحزب بعث خبری نیست ، اما هر سال مردم کشور ما یاد و خاطره شهدا را زنده نگه می‌دارند و این سرمایه عظیم فرهنگ دفاع مقدس که امید به آینده را به جامعه تزریق کرده را گرامی می‌دارند.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: همه روسای جمهور امریکا علیه کشور ما برنامه‌هایی طراحی و اجرا کردند و حامیانشان در منطقه نیز همان طریق را ادامه می‌دهند، اما همه به قدرت نفوذ گسترده گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه منطقه‌ای اذعان دارند و این مسئله موجب ناکامی دشمنانشده است.

وی افزود: روزی صهیونیست‌ها سودای نیل تا فرات را داشتند، اما با پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت در دفاع مقدس ، صهیونیست‌ها سیر نزولی پیدا کردند؛ چون می‌گفتند هیچ کشور عربی نمی‌تواند اسرائیل را در نبرد شکست دهد، اما در جنگ ۳۳ روزه از لبنان شکست خورد و این روحیه را شهدای ما به جوانان لبنان و فلسطین منتقل کردند.

سخنگوی سپاه در ادامه تاکید کرد: از هیاهوی ارتباط شیخ‌های عرب با صهیونیست‌ها نترسید چرا که آنان پشت پرده زد و بند داشتند و حالا آشکار کردند و اگر از مردم این کشورها سوال کنید خواهند گفت اسراییل دشمن شماره یک مسلمین است.

سردار شریف با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: ملت ما در طول سال‌های پس از انقلاب همزمان با دسیسه های دشمنان مبارزه کرد و با تمام سختی‌ها به پیروزی رسید. در سازندگی، عمران و آبادانی از پیشرفت غافل نشدیم و امروز ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف جزو کشورهای مطرح جهان به لحاط علم و فناوری، صنعت، تکنولوژی و تقویت بنیه دفاعی است که یک افتخار برای ملت ایران محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در مردم نسبت به نظام و انقلاب اسلامی است، گفت: امریکا و صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند یک تصویر شکست خورده و پشیمان از کشور ما را ارائه کنند اینکه ما از گذشته انقلابمان پشیمان شویم و نسبت به آینده امیدوار نباشیم.

وی افزود: امریکا ما را در حوزه بنزین تحریم کرد، اما با پشتکار و تلاش جوانان پالایشگاه خلیج فارس را ساختیم و در اوج تحریم‌های دشمن ما از یک کشور نیازمند به بنزین به یک کشور صادر کننده بنزین تبدیل شدیم.

شریف اظهار کرد: دشمن در شبکه‌های ماهواره ای، فضای مجازی و رسانه‌ها سعی دارد و تلاش می‌کند تصویری غیر واقعی و ناکارآمد از نظام اسلامی را ارائه دهد، اما واقعیت این است که به همت فرزندان این ملت در دوره های مختلف و هدایت‌های رهبر انقلاب و عنایت خداوند متعال امروز ما کشوری قدرتمند در منطقه هستیم.

وی تصریح کرد: دشمن در هیچ عرصه‌ای قادر به رویا رویی با جمهوری اسلامی نیست و نخواهد بود. انگیزه، ایمان و اراده قوی برای انجام تکالیف و ادامه راه شهدا و اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب دشمن را در عرصه برخورد و تصمیم گیری زمین گیر کرده است.

سخنگوی سپاه بیان کرد: امسال قاسم سلیمانی این شهید بزرگوار در بین ما نیست خدارا شاکریم که نسل جوانان ما با یکی از رزمندگان دوران جنگ آشنا شدند که چگونه ۴۰ سال لباس رزم از تن بیرون نکرده در میدان نبرد برای عظمت امت اسلامی برای شیعه و اهل سنت در مقابل دشمن شماره یک امت اسلام یعنی اسراییل و امریکا عظمت آفرید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار