کد خبر: ۱۳۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴

کرونا در خوزستانسخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از اعمال تعطیلی‌ها و محدودیت‌های کرونایی در سطح استان خوزستان در پی درخواست دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد.

رضا نجاتی امروز (۹ مهرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه در روزهای گذشته تعدادی از شهرهای خوزستان در حالت خاصی قرار گرفته بودند و در وضعیت قرمز قرار داشتند اما امروز نامه دانشگاه علوم پزشکی اهواز به استانداری خوزستان، حاکی از این است که کل خوزستان در حالت قرمز قرار گرفته است و به ماه‌های گذشته برگشته‌ایم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: از مردم خواهش می‌کنیم برای سلامتی خود، خانواده‌ها و همشهریان‌شان بیشتر رعایت کنند و کرونا را جدی بگیرند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی اهواز فعلا پارک‌ها، موسسات آموزشی و باشگاه‌ها در استان خوزستان تعطیل می‌شوند.

نجاتی بیان کرد: در این راستا نامه‌ای با امضای استاندار خوزستان به فرمانداران ابلاغ شده است تا همه پارک‌ها تعطیل و خاموش شوند و از رفت و آمد جلوگیری شود. نیروی انتظامی نیز همکاری لازم را خواهد داشت.

وی تصریح کرد: همچنین نامه‌ای با امضای استاندار به مسئول دبیرخانه ائمه جمعه در خصوص عدم برگزاری نماز جمعه و جماعت تا زمانی که خوزستان چنین شرایطی داشته باشد، ابلاغ شده است.

نجاتی عنوان کرد: انتظار می‌رود همه همکاری کنند تا از این شرایط سخت و نفس گیر عبور کنیم.

برچسب ها: کرونا ، خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار