کد خبر: ۱۳۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵

به گزارش همشهری آنلاین، «کوییزکاپ» در حالی به ایستگاه چهارم خود در سال ۹۹ رسیده که این رویداد با ششمین فصل حضور «کوییز آو کینگز» در جمع بازی‌های ایرانی همراه شده است. «کوییزکاپ ۹۹» که یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای سالیانه‌ این محصول محبوب در میان گیمرهای ایرانی است، چهارمین دوره از مسابقات ورزش‌های الکترونیکی کوییز آو کینگز است که امسال به‌صورت کاملا مستقل و با حمایت هوآوی و کافه بازار برگزار می‌شود.

  • چهارمین ایستگاه

کوییزکاپ ۹۹، چهارمین دوره ‌مسابقات سالیانه‌ کوییز و اولین ورزش الکترونیکی بومی است. هدف تمامی دوره‌های این رویداد، شناسایی «کوییزباز برتر سال» و نفر اول اطلاعات عمومی کشور است. از سال گذشته و با اضافه شدن بخش تیمی، تیم برتر سال نیز انتخاب می‌شود تا کوییزکاپ بزرگ‌ترین رقابت اطلاعات عمومی کشور لقب بگیرد.

کافه بازار بعد از مشارکت در برگزاری رویداد بازی‌سازی کژوال کمپ و اکوسیستم هوآوی با هدف حمایت از بازی‌کننده‌های بازی‌های موبایلی از حامیان رویداد کوییزکاپ چهارم هستند.

مرحله اول انتخابی انفرادی این رویداد از روز شنبه، ۵ مهر ماه آغاز شده است و از تاریخ ۱۲ مهر دومین چالش انفرادی را شاهد خواهیم بود. روز پنج‌شنبه ۱۷ مهر انتخاب گروهی کلید می‌خورد و در تاریخ ۲۴ مهر، دومین مرحله درون بازی اتفاق می‌افتد. هم‌چنین فینال مسابقات هم روزهای ۷ و ۸ مهر ماه برگزار می‌شود.

  • فینال چهارم؛ حضوری اما با رعایت پروتکل‌ها

فینال این رویداد به صورت حضوری است؛ اما به واسطه‌ شرایط کرونایی کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تعدادی محدود در روزهای ۷ و ۸ آبان ماه برگزار می‌شود. قرار است فینال به صورت زنده پخش شود تا کوییزبازان در حال و هوای پرهیجان آن قرار گیرند.

  • بزرگ‌ترین جایزه‌ ورزش‌های الکترونیکی ایران

اما بخش جذاب این رویداد جوایز آن است که مجموعه کوییز آو کینگز  امسال با دو برابر کردن جوایز، مجموعا ۱۰۰ میلیون تومان جایزه برای نفرات برتر در نظر گرفته است که ۲۵ میلیون تومان سهم نفر اول و همین مبلغ سهم تیم اول خواهد بود. نفر و تیم دوم هر کدام ۱۵ میلیون تومان و نفر و تیم سوم هر یک ۱۰ میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

مسابقات جانبی کوییز آو کینگز با همراهی حامیانش نیز اینجا در دسترس خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار