کد خبر: ۱۳۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛
امروز معامله‌گرها ۸۵۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری تعلق داشت و ۹ درصد از کل سهام کارخانه فارسیت درود معامله شد.

اقتصاد آنلاین – امیر مهدی زاده،  روز جاری در مجموع حدود ۹هزار و ۲۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شپنا»، «وبصادر»، «شبندر»، «دی» و «خساپا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در آخرین روز هفته معادل ۸۵۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، بانک صادرات ایران پس از معاملاتی به ارزش ۴۷۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت بندرعباس نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» تعلق داشت به طوری که دو هزار میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات هزار و ۵۱۰میلیارد تومانی دوم شد و «فرآورده‌های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۹درصد از کل سهام کارخانه فارسیت درود (سفارود) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۴۴درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۸ سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۳ نماد نخست اختصاص داشت.

ارزش معاملات سهام 99.07.09

رتبه_بندی-سهام-در-معاملات-بورس-و-فرابورس-99.09

طراحی اینفوگرافیک: شبنم نعیمی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار