کد خبر: ۱۳۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶
جانشین معاونت اطلاعات ستاد کل نیرو‌های مسلح:
جانشین معاونت اطلاعات و امنیت ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه مبارزه با اراذل و اوباش باید با جدیت پیگیری شود، گفت: هر دستی که شمشیر، قمه و چاقو را روی مردم بگیرد نباید سالم پایین بیاید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار سرتیپ پاسدار سید‌مجید میراحمدی در همایش فدائیان ولایت ۳ که با حضور فرماندهان و کارکنان ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: با اشرافیتی که برمنظومه فکری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دارم می‌دانم که قطعاً خبر این جلسه برای ایشان مسرت‌بخش خواهد بود چرا که رهبری همیشه بر وحدت و اتحاد بین نیرو‌های مسلح تاکید داشته و دارند.

او وحدت و اتحاد بین نیرو‌های مسلح را یکی از مسائل بسیار مهم و اساسی و باعث یأس و نا امیدی در دل دشمنان دانست و افزود: تجربه ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن به ما نشان داده که هر کجا همدلی، همبستگی و وحدت بین نیرو‌های نظامی و انتظامی ایجاد شد توانستیم بر بسیاری از مشکلات فائق آمده و از صحنه‌های بحرانی سرافراز بیرون بیاییم.

جانشین معاون اطلاعات و امنیت ستاد کل نیرو‌های مسلح، اخلاص در عمل را رمز موفقیت در دنیا و آخرت عنوان کرد و با بیان اینکه شهدای ما اهل اخلاص بودند و توانستند به درجات بالا برسند، تصریح کرد: اگر امروز از شهید صیاد شیرازی، شهید خرازی، شهید ردانی پور، شهید حججی، شهدای نیروی انتظامی سئوال کنند که مهم‌ترین آرزوی شما چیست؟ یقین دارم که پاسخ می‌دهند‌ای کاش می‌توانستیم به دنیا برگردیم و باز برای خداوند مجاهدت کنیم.

سردار میراحمدی تصریح کرد: امروز این سفره خدمتگزاری به مردم و مجاهدت برای خدا برای ما پهن شده و بایستی شکرگزار باشیم و کاری نکنیم که در برابر شهدا شرمنده شویم.

او افزود: شهدای نیروی انتظامی که شهید راه امنیت هستند و ما شاهد رشادت‌ها و فداکاری‌های آن‌ها در جای جای کشور بودیم اولین کسانی هستند که از ما می‌پرسند چرا از امنیتی که آن‌ها جانشان را برایش فدا کردند به خوبی مراقبت نکردیم.

سردار میراحمدی با بیان اینکه امروز بحث امنیت کشور بایستی با محوریت مبارزه با اراذل و اوباش با جدیت پیگیری و دنبال شود از قاطعیت فرمانده ناجا در این خصوص قدردانی کرد و گفت: سردار اشتری در حضور رئیس دستگاه قضا و دادستان کل کشور تاکید کرد، هر دستی که شمشیر، قمه و چاقو را روی مردم بگیرد نباید سالم پایین بیاید که لازم می‌دانم از این قاطعیت فرمانده ناجا تشکر کنم.

مسئول ارزیابی قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در استان‌های کشور با بیان اینکه هر فرد شروری که از سلاح سرد و گرم استفاده کند باید با برخورد مقتدرانه پلیس روبه رو شود، گفت: وظیفه ما این است که از ماموران وظیفه شناس حمایت کنیم و حتماً ستاد کل نیرو‌های مسلح محکم پشت این نیرو‌ها خواهد ایستاد.

سردار میراحمدی، موضوع برخورد با سلب آسایش مردم توسط افراد شرور و اراذل و اوباش را تکلیفی مهم برعهده همه نیرو‌های مسلح و دلسوزان نظام از جمله نیرو‌های انتظامی دانست و خاطر نشان کرد: به عنوان نماینده رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اعلام می‌کنم که امروز مطالبه اصلی مقام معظم رهبری و فرمانده معزز کل قوا خشکاندن ریشه‌های نا امنی در جامعه است.

سردار میراحمدی سپس از زحمات نیرو‌های انتظامی در تامین امنیت کشور تقدیر کرد و گفت: نیرو‌های ناجا در فتنه ۸۸ سنگ تمام گذاشته و در آن زمان صد‌ها نفر از این نیرو‌ها ایثار و مجاهدت فراوانی از خود به نمایش گذاشتند و چند صد زخمی و مجروح و ده‌ها شهید تقدیم کردند که باید قدردان زحمات این عزیزان بود و من با افتخار دست این عزیزان را می‌بوسم.

این مقام ارشد در ستاد کل نیرو‌های مسلح اظهار داشت: تا زمانی که چنین نیرو‌های مجاهد و ایثارگری در نیروی انتظامی وجود دارند نباید اراذل و اوباش جرأت عرض اندام پیدا کنند و قطعاً با ایمان راسخ، توان و قدرت بالایی که در این نیرو‌ها سراغ دارم در آینده‌ای نزدیک سایه این افراد شرور از جامعه ما کم خواهد شد.

مسئول ارزیابی قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش ناجا در استان‌های کشور ضمن تقدیر از اقدامات مؤثر صورت گرفته توسط پلیس اصفهان اظهار داشت: الحمدلله با شناختی که از سردار "میرحیدری" و اقداماتی که در استان‌های دیگر انجام دادند دارم، مطمئن هستیم که در این استان نیز موفقیت‌های خوبی را به دست خواهند آورد و باعث رضایتمندی مردم شهید پرور و ولایی این استان خواهند شد.

انتهای پیام/ف

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار