کد خبر: ۱۳۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
رئیس نظام پزشکی شهرستان ملایر گفت: به منظور کنترل کرونا آن دسته از اداراتی که فعالیت آنها در این برهه غیرضروری است باید تعطیل شوند.

عباس آذرهمایون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی نظام پزشکی ملایر در کنترل بیماری کرونا اظهار کرد: در ابتدای شیوع این بیماری برای مطب‌ها لوازم ضدعفونی‌کننده نظیر دستکش و ماسک تهیه کرده و تحویل دادیم تا با ایمنی لازم بیماران را ویزیت و درمان کنند.

وی با اشاره اینکه مجمع خیرین سلامت ملایر در چند مرحله برای کادر درمان لوازم بهداشتی تهیه کرد گفت: به پزشکان هشدار دادیم تا در مطب‌ها تجمع بیش از حد بیمار را نداشته باشند.

رئیس نظام پزشکی شهرستان ملایر با بیان اینکه در شهرستان ملایر چندین نفر از پزشکان طرح مشاوره از راه دور را برای بیماران انجام دادند که از طریق تماس تلفنی و یا  شبکه‌های اجتماعی این کار صورت می‌گرفت افزود: اما از این طرح در شهرستان ملایر نهادینه نشد و استقبال خوبی از آن صورت نگرفت.

وی با توصیه به مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد: مردم تا جایی که امکان دارد از منازل خود خارج نشوند و حتما لوازم حفاظتی مانند ماسک داشته باشند و مرتب دست‌های خود را بشوند.

آذرهمایون گفت: در حال حاضر در اوج بیماری کرونا هستیم و امیدوارم ادارات غیرضروری تعطیل شود تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار