کد خبر: ۱۳۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی معتقد است بال انگلیسی‌اش توانایی بازی در پست مهاجم نوک و پُر کردن جای خالی آگوئرو و ژسوس را دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ پپ گواردیولا در پی برتری 3 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل برنلی و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس، در تمجید از زننده دو گل اول تیمش در این دیدار گفت: استرلینگ می‌تواند جای خالی آگوئرو و ژسوس (هر دو مصدوم هستند) را پُر کند. رحیم قادر به بازی در هر پستی است است. از عملکرد او از زمانی که به منچسترسیتی آمده‌ام، بابت کارهایی که برای من و برای تیم انجام داده، به شدت راضی هستم.

وی افزود: متقاعد شده‌ام که رحیم ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد. او می‌تواند هر سه روز یک بار بازی کند، به سرعت ریکاوری کند و جاه‌طبی بالایی برای پیشرفت دارد. استرلینگ پسر فوق‌العاده‌ای است. از زمانی که من به منچسترسیتی آمده‌ام، رحیم  بااخلاق کاری و از خودگذشتگی‌اش، پیشرفت زیادی داشته است. با توجه به قدرت تمام‌کنندگی استرلینگ، او می‌داند که می‌تواند بهتر از این هم باشد، اما با این حال او رشد قابل‌‌توجهی داشته است.

سرمربی منچسترسیتی همچنین در تمجید از هافبک اسپانیایی و جدیدش که در این دیدار گل سوم من‌سیتی را به ثمر رساند، اظهار داشت: فران تورس خوب بود. او بازیکن جوانی است و هنوز کمی به زمان بیشتری نیاز دارد تا درک کند که ما دقیقاً می‌خواهیم چه کار کنیم. تورس در یک‌سوم زمین حریف بازیکن باهوشی است و توپ را عالی پاس می‌دهد.

گواردیولا همچنین درباره بازیکن اوکراینی‌اش که دوباره دچار مصدومیت شده، اظهار داشت: دو روز پیش زینچنکو دوباره دچار مصدومیت شد. او ریکاوری‌اش را از مصدومیت قبلی به پایان برده بود، اما دوباره مصدوم شد و در حدود دو تا سه هفته دیگر به دور از میادین خواهد بود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار