کد خبر: ۱۳۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
معاون سازمان برنامه خبر داد:
معاون سازمان برنامه با بیان اینکه هزار میلیارد تومان تسهیلات در اختیار خریداران و صادرکنندگان زعفران همچنین بسته بندی و فراوری این محصول قرار می گیرد، گفت: نرخ سود این وام ۱۵ درصد است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، تفاهم‌نامه پرداخت تسهیلات هزار میلیارد تومانی برای حمایت از تولید و صادرات زعفران با حضور سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور و مدیران عامل سه بانک و محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

معاون امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه گفت: هزار میلیارد تومان تسهیلات در اختیار خریداران و صادرکنندگان زعفران همچنین بسته بندی و فرآوری این محصول قرار می‌گیرد.بر این اساس ۱,۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده که ۵۰۰ میلیارد تومان آن را بانک عامل حوزه کشاورزی، ۲۵۰ میلیارد تومان بانک ملت و ۲۵۰ میلیارد تومان دیگر را بانک توسعه صادرات تأمین مالی خواهد کرد.

پورمحمدی گفت: با توجه به اینکه نرخ تسهیلات نظام بانکی ۱۸ درصد است، برای حمایت بیشتر از این امر ۳ درصد سود تسهیلات را سازمان برنامه و بودجه به نیابت از دولت تعهد کرده است. تسهیلات حمایت از زعفران ۱۵ درصد خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار