کد خبر: ۱۳۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 460 هزار نفر واجد شرایط مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند، بیان کرد: در حال حاضر نسبت واریز وجه به ساخت پروژه سه به یک است به این معنا که بابت هر یک نفری که پول واریز کرده سه واحد مسکونی در حال ساخت است بنابراین 230 هزار واحد فعال شده است و در مقابل آن 160 هزار نفر عقب ماندگی در واریز داریم.

به گزارش ایلنا، محمد اسلامی در مراسم امضاء تفاهمنامه همکاری در حوزه مسکن بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه به دنبال واگذاری حداکثری حرایم شهری باقی مانده هستیم تا از این طریق در اجرای پروژه‌ها سرعت حداکثری داشته باشیم، اظهار داشت: توانستیم از تمام دستگاه‌های دارای ظرفیت و پتانسیل در راستای اجرای ماده 6 قانون ساماندهی مسکن استفاده کنیم.

وی با اشاره به موافقت دولت با پیشنهاد و درخواست وزارت راه و شهرسازی مبنی بر واگذاری 50 درصدی اراضی دولتی به پرسنل آنها ادامه داد: این اراضی آزاد و در اختیار طرح مسکن ملی قرار می‌گیرد.

اسلامی گفت: امروز وزارت جهاد کشاورزی پیشگام شده و اراضی خود را در اختیار طرح مسکن ملی قرار می‌دهد تا از این طریق طیف وسیعی را تحت پوشش قرار دهد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 460 هزار نفر واجد شرایط مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند، بیان کرد: تا این لحظه برای 140 هزار نفر پرونده تشکیل شده و پیش‌بینی می‌شود تا وقت باقی مانده امروز 100 هزار نفر دیگر تشکیل پرونده دهند و 70 نفر پول واریز کردند.

اسلامی گفت: در حال حاضر نسبت واریز وجه به ساخت پروژه سه به یک است به این معنا که بابت هر یک نفری که پول واریز کرده سه واحد مسکونی در حال ساخت است بنابراین 230 هزار واحد فعال شده است و در مقابل آن 160 هزار نفر عقب ماندگی در واریز داریم.

وی افزود: امیدواریم هرچه زودتر این پرداخت‌ها انجام شود تا مسکن ملی در موعد مقرر به دست متقاضیان برسد چراکه این واحدها با پول مردم ساخته خواهد شد.

برچسب ها: مسکن ملی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار