کد خبر: ۱۳۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
مهاجم محروم پرسپولیس در دیدار مقابل النصر به توضیح درباره اتفاقات قبل از این بازی پرداخت.

  به گزارش جام نیوز، ورزش سه نوشت: مهاجم محروم پرسپولیس در دیدار مقابل النصر به توضیح درباره اتفاقات قبل از این بازی پرداخت.

 

عیسی آل کثیر که پیش از اعزام پرسپولیس به دوحه به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شده بود، با ثبت چهار گل نمایش موفقی در این تیم از خود به جا گذاشت. او البته در دیدار پایانی به دلیل محرومیت از سوی کنفدراسیون تیم را همراهی نکرد.

 

آل کثیر درباره نمایش موفق در این تیم و محرومیت در بازی پایانی گفت: اول به همه مردم ایران و خصوصا پرسپولیسی‌های عزیز صعود به فینال را تبریک می گویم. تمام ایران برای ما ستاره بودند و دعای خیر آنها بدرقه ما بودند. در بازی آخر که آن اتفاق افتاد به نظر شرایط به شکلی شد که باعث شد تمام ایران به بچه های ما انرژی بدهند و بچه‌های ما هم قسم شدند تا حریف را شکست دهند. حالا النصر که نه، در این بازی به نظر تیم ملی عربستان هم اگر بود بچه های ما به نظرم می توانستند با این انرژی شکست‌شان بدهند. خیلی چیزها را شاید بشود با پول خرید اما هیچ وقت غیرت و تعصب با پول خریدنی نیست.

 

مهاجم پرسپولیس که با توجه به شادی گلش و اتهام مربوط به توهین نژادپرستی محروم شده، در واکنش به این موضوع با اشاره به برادرزاده خردسالش که در فرودگاه و کنار حاضر بود گفت: شادی گلم همین است که کنارم هست! من هیچ قصدی نداشتم. شش سال است که این شادی را انجام می دهم. یک باره این اتفاق افتاده و ما قربانی شدیم و فدای تار موی مردم ایران. این مساله باعث شد تا همدلی و دعاها برای ما بیشتر شود. اگر تیم ملی عربستان هم برابر ما بود هم با این اتحاد شکست می دادیم. 

 

وی در ادامه درباره دعای مادرش که انتشار تصویر آن خبرساز شده بود گفت: دعای تمام مادران بود و من دست تک تک مادران این سرزمین را می بوسم.

 

آل کثیر درباره اینکه کمتر کسی تصور این نمایش او در ترکیب پرسپولیس را داشت گفت: اولین بار است که می گویم و باید زودتر می گفتم. باید تشکر کنم از آقایحیی که روی من نظر داشتند و برای حضور در تیم انتخابم کردند. خدا را شکر که جواب اعتماد ایشان را دادم. وقتی تلاش کنی هر اتفاق خوبی ممکن است که رقم بخورد. همه می دانند که چقدر تلاش کردم و خوشحالم مزد آن را گرفتم.

 

مهاجم پرسپولیس درباره اینکه آیا امکان بخشیده شدن و حضورش در فینال وجود دارد گفت: خودم شوکه شدم. بگویم بچه گانه یا چه چیزی باید بگویم. برای دل این بچه بود که الان کنارم هست. حالا خدا بزرگ است و باید ببینیم چه می شود.

 

میکائیل، برادرزاده عیسی هم که در کنار او حضور داشت درباره این اتفاقی که افتاد گفت: گل های عمو را دیدم. از عمویم تشکر می کنم و همه مردم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار