کد خبر: ۱۳۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷
در هنگام استقبال از اعضای تیم پرسپولیس شوخی‌های علی پروین و مهدی علی‌نژاد با مهدی محمدنبی خنده حاضرین را در پی داشت.

به گزارش فارس، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در ساعت 8:20دقیقه امشب از دوحه قطر به تهران رسید و اعضای این تیم مورد استقبال گرم هواداران قرار گرفتند.

* حدود 2 ساعت قبل از رسیدن تیم پرسپولیس به تهران هواداران این تیم در اطراف جایگاه CIP ورزشگاه امام حضور داشتند.

 

* علی پروین حدود یک ساعت و نیم قبل از ورود هواپیمای پرسپولیس در فرودگاه امام خمینی حاضر شد.

* محمود خوردبین به همراه دخترش به استقبال کاروان سرخ‌پوشان آمده بود.

* خانواده عیسی آل‌کثیر با یک ماشین گل‌زده و مزین به لوگوی پرسپولیس در کنار جایگاه CIP به استقبال او آمدند.

* مهدی رسول‌پناه، علی رغبتی، غلام علیپور و محمد فیاض مدیران باشگاه پرسپولیس بودند که در فرودگاه امام خمینی حاضر شدند.

* پیش از رسیدن تیم پرسپولیس به فرودگاه امام مهدی رسول‌پناه و علی پروین برای دقایقی در خصوص اوضاع و شرایط پرسپولیس با هم گفت‌وگو کردند.

* مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش برای استقبال از بازیکنان و دیگر اعضای تیم پرسپولیس در CIP  فرودگاه امام خمینی حاضر شد.

* مهدی محمدنبی(دبیرکل فدراسیون فوتبال) و امیرمهدی علوی (سخنگوی فدراسیون فوتبال) به عنوان نمایندگان فدراسیون فوتبال برای استقبال از تیم پرسپولیس در فرودگاه حاضر شدند. نبی در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی براینکه گفته می‌شود در جریان اتفاقاتی که برای پرسپولیس در قطر افتاد فدراسیون فوتبال عملکرد ضعیفی داشت و لابی برای بهبود شرایط پرسپولیس وجود نداشت حاضر به پاسخگویی نشد و اعلام کرد که ان‌شاءالله در یک وقت بهتر صحبت می‌کنم.

* سعید شیرینی رئیس کمیته پیشکسوتان پرسپولیس و سرپرست اسبق این تیم در فرودگاه امام خمینی حاضر بود.

* حسین کلانی، علی پروین، محمود خوردبین و مهدی رغبتی هنگام ورود اعضای تیم پرسپولیس با شاخه‌های گل از آنها استقبال به عمل آوردند. 

 

* هر کدام از اعضای پرسپولیس که وارد CIP ورزشگاه می‌شدند یک پاکت به همراه یک دسته گل دریافت می‌کردند. دبیرکل فدراسیون هنگام استقبال خطاب به علی پروین پرسید پاکت من چه شد و علی پروین نیز دسته گلی را با یک پاکت به او تقدیم کرد که باعث خنده مهدی علی‌نژاد معاون وزیر و دیگر حضار در صف استقبال از بازیکنان پرسپولیس شد. در این هنگام علی‌نژاد خطاب به نبی گفت شما آخر مجلس آمده‌اید و پاکت می‌خواهید! این صحبت معاون وزیر تشدید خنده حاضرین را در پی داشت.

* پدر و مادر مهدی شیری در فرودگاه حاضر بودند و با وحید امیری عکس یادگاری گرفتند.

* سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس به خاطر مشکلات مالی تیم چهره‌ای گرفته‌ای داشت که مورد توجه خبرنگاران و عکاسان قرار گرفت.

* اکثر بازیکنان مانند سیامک نعمتی با استقبال خانواده‌شان در فرودگاه مواجه شدند.

*‌ کیف حامد لک برای لحظاتی در قسمت تحویل بار گم شده بود که باعث شد دروازه‌بان پرسپولیس برای مدتی سردرگم شود و در CIP فرودگاه انتظار بکشد.

* مقداری از وسایل یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس گم شده بود که با پیگیری‌های مهرداد خانبان در آخرین لحظات خروج گل‌محمدی از CIP این وسایل پیدا و به سرمربی پرسپولیس تحویل داده شد.

بشار رسن و رادشوویچ تنها غایبان کاروان پرسپولیس بودند.

* هنگامی که CIP فرودگاه خلوت شد کریم باقری شجاع خلیل‌زاده را برای گفت‌وگو به نزد اعضای هیأت مدیره برد.

* هنگام خروج حامد لک از جایگاه CIP هواداران پرسپولیس او را با لقب اشمایکل ایرانی تشویق کردند.

* کریم باقری تنها عضو کادر فنی پرسپولیس بود که با کت و شلوار و پوشش رسمی در فرودگاه حاضر شد. او هنگام ترک فرودگاه با لقب باقری کانتونا مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

* عیسی آل‌کثیر به همراه برادرزاده‌اش میکائیل که در شادی بعد از گل مقابل پاختاکور حالت چشمان او را نشان داده بود در CIP فرودگاه حضور داشت و خطاب به خبرنگاران اعلام کرد این کودک همان است که آسیا را به هم ریخت.

* بیشتر بازیکنان پرسپولیس با خودروی شخصی فرودگاه را ترک کردند.  برخی از اعضای تیم مانند کریم باقری نیز با تاکسی فرودگاه راهی منزل شدند.

* تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس مقابل جایگاه CIP تجمع کرده بودند و هنگام خروج بازیکنان تیم از این جایگاه به هلهله و شادی می‌پرداختند و با آنها عکس یادگاری می‌گرفتند. در این مراسم به هیچ وجه پروتکل های بهداشتی رعایت نشد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار