کد خبر: ۱۳۵۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸
ورزش سه نوشت: وینگر فصل گذشته پیکان مدعی است برخلاف ادعای مدیران این باشگاه، فسخ قراردادش کاملا قانونی و بدون نقص بوده است.

سعید واسعی که یکی از اهداف نقل و انتقالاتی این فصل محسوب می‌شود که تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند بعد از ماجرای مربوط به درخواست چند میلیاردی باشگاه پیکان برای صدور رضایتنامه، ناگهان قرارداد خود را فسخ کرد تا اکنون به عنوان بازیکن آزاد هدف خود را دنبال کند. اقدامی که البته با واکنش پیکان مواجه شده اما این بازیکن مدعی است هیچ مشکلی در این راه متوجه او نیست.

سعید واسعی درخصوص فسخ قرارداد با باشگاه پیکان و واکنش این باشگاه تهرانی می‌گوید: به هیچ عنوان بدون مطالعه و به صورت ناگهانی برای فسخ قرارداد با پیکان اقدام نکردم و الان هم هر مساله‌ای که وجود داشت تمام شده است؛ این خوب نیست که آقایان تهدید کنند و بگویند که فدراسیون در کنار آنهاست و من را محروم می‌کنند! مگر کاری خلاف قانون انجام داده‌ام که اینطور می‌گویند؟

او ادامه داد: این درست نیست وقتی ماجرای فسخ قراردادم مطرح شد آقایان یکسره بگویند من خطا کرده‌ام و جریمه شوم. من برای فسخ قرارداد از بندهای موجود استفاده کردم و بعد از اینکه دیدند من فسخ کرده‌ام می‌گویند که در قراردادم بند جریمه وجود داشته است! در صورتیکه اصلا چنین چیزی وجود نداشته و ندارد.

بازیکن فصل گذشته پیکان در ادامه توضیحاتش گفت: من می‌دانم که آشنا دارند و در فدراسیون شاید دوست و رفیق داشته باشند اما کارم به هیچ عنوان غیرقانونی نیست که ترسی داشته باشم و هیچ خطری من را تهدید نمی‌کند. مطمئنم که کارم بدون عیب و ایراد بوده و الان اجازه می‌خواهم که قراردادم با تیم جدید را مشخص کنم و بعدا مفصل درباره این پروسه صحبت می‌کنم تا دست آقایانی که من را تهدید می‌کنند رو شود.

واسعی در پاسخ به این سوال که به چه صورت قراردادش را با پیکان فسخ کرده هم توضیح داد: من طی 3 راهکار توانستم این کار را انجام بدهم. اول اینکه یک نامه به باشگاه زدم و گفتم طی 10 روز باید مطالباتم پرداخت شود که به غیر از 10 روز من 15 هم صبر کردم و طلبم حدود 300 میلیون تومان را با وجود اینکه 270 میلیون اعلام کرده بودم اما همان هم پرداخت نشد. به غیر از این من بند 14 مورد نظر فیفا را مطرح کردم که به دلیل عدم پرداخت حقوق طی دو ماه گذشته می‌توانستم قراردادم را به صورت یکطرفه فسخ کنم. آقایان وقتی دیدند که بحث شکایتم مطرح شده گفتند که من را جریمه می‌کنند؟

او ادامه داد: چه جریمه‌ای؟ مگر تیم به دسته یک سقوط کرده که من را 30 درصد جریمه کنند! واقعا خنده دار و خجالت آور است. این توضیحات را اعلام کردم که بگویم به صورت قانونی فسخ کرده‌ام و هیچ ابهامی وجود دارد مگر اینکه آقایان بخواهند با لابی بازی من را اذیت کنند. وکیلم به من اعلام کرده که خیلی راحت می‌توانم به عنوان یک بازیکن آزاد قراردادم با تیم جدید را امضا کنم و هیچ ترسی از این موضوع ندارم.

هافبک 25 ساله درخصوص مذاکراتش با استقلال گفت: یکسری از هواداران عزیز به من پیام دادند و ابراز نگرانی داشتند که من این توضیحات را اعلام کردم تا همه چیز شفاف و بدون ابهام باشد. اگر این دو بندی که گفتم هم اعتبار نداشته باشد، که صد در صد اعتبار دارد، من دلایل دیگری هم دارم که اگر آقایان باز هم اذیت کنند می‌توانم آن را مطرح کنم. صحبت‌هایی در مورد استقلال وجود دارد چون قرار بود تا به امروز برای آنها صبر کنم. از تمامی هواداران عزیز استقلال تشکر می‌کنم که یکایک پیگیر وضعیتم بودند. من در این چند روز خیلی درگیر بودم که فسخ قراردادم را انجام بدهم و صحبت‌های زیادی وجود دارد که بعدا مطرح می‌کنم.

واسعی در پاسخ به این که تا چه زمانی منتظر استقلال می‌ماند، گفت: من تا شنبه شب وقت دارم که تیم‌های مطرح شده را بررسی کنم و برای آینده‌ام برنامه ریزی کنم. همه هواداران عزیز استقلال و هر باشگاهی که قسمت شود در آن حضور داشته باشم این را بدانند که قراردادم هیچ مشکلی ندارد چون یکسری از آقایان به دنبال کارشکنی هستند.

او درباره اینکه مبلغ سنگین رضایتنامه‌اش موجب شد تا مدیران استقلال عقب نشینی کنند، گفت: اول گفته شده بود یک میلیارد تومان که 2 و 3 و در آخر هم 4 میلیارد تومان شد! واقعا نمی‌دانم از بازیکنی که قراردادش 500 میلیون تومان بود چه انتظاری داشتند. که حتی همان 500 میلیون تومان را هم کامل پرداخت نکرده بودند. این بی انصافی است که در حق من انجام شده و واقعا بی احترامی کردند که تصمیم گرفتم قراردادم را فسخ کنم.

واسعی درباره انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی جدید استقلال هم گفت: خیلی خوب است که نیمکت استقلال به سرمربی رسیده است که خون آبی دارد و یکی از بازیکنان نامدار این باشگاه بوده است.

ایشان احساسات بازیکنان را درک می‌کنند. من پیشنهادات خوبی دارم اما به احترام هوادارانی که به من پیام دادند صبر می‌کنم.

258 41

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار