کد خبر: ۱۳۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
محمد نادری مدافع چپ فصل گذشته تیم پرسپولیس با پیشنهاد جدی باشگاه استقلال روبرو شده است

محمد نادری مدافع چپ فصل گذشته تیم پرسپولیس با پیشنهاد جدی باشگاه استقلال روبرو شده است

محمد نادری به استقلال می رود؟

گفته می شود مدیران باشگاه استقلال به صورت جدی دنبال جذب محمد نادری مدافع چپ دو فصل گذشته پرسپولیس هستند و مهدی عبدیان عضو هیات مدیره آبی ها و مسئول نقل و انتقالات این تیم مذاکرات خود را با مدیربرنامه های او آغاز کرده اند.

نکته مهم این است که استقلال برای جذب نادری باید با باشگاه بلژیکی کورتریک مذاکره کند و در صورت تمایل نادری به این انتقال جنجالی، پرسپولیس نمی تواند مانعی بر سر راه این انتقال ایجاد کند.

براین اساس و با توجه به مدیر برنامه مشترک این بازیکن و برخی از بازیکنان استقلال، گمانه‌زنی‌هایی در این خصوص به گوش می‌رسد که حتی بر سر مسائل مالی به توافقاتی هم رسیده اند و در این راستا با توجه به موافقت باشگاه کورتریک بلژیک در خصوص ادامه حضور نادری در ایران اعلام کرده باشگاه‌های خواهان او باید پس از توافق با نادری، به منظور پرداخت حق و حقوق این باشگاه بلژیکی با آنها تماس بگیرند.

پیشنهاد باشگاه استقلال به محمد نادری تقریبا از یک ماه پیش و اولین روزهای فصل نقل و انتقالات و در دوران مدیریت احمد سعادتمند مطرح شد که حتی مدیربرنامه های این بازیکن هم با اعتراض به نوع مذاکره مهدی رسول پناه او را تهدید کرد که این بازیکن را در صورت تعلل پرسپولیسی ها به استقلال خواهد برد.

محمد نادری یکی از مدافعان چپ با تکنیک فوتبال ایران در دو فصل گذشته بوده است که پس از این که محمد انصاری در بازی فینال آسیا با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شد، توسط برانکو ایوانکوویچ برای جایگزینی انصاری برگزیده شد و اتفاقا نمایش این بازیکن به شکلی بود که نظر کادرفنی قرمزها را برای یک سال دیگر هم جلب کرد.

مدیران پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات با نظر یحیی گل‌محمدی ابتدا به سراغ سعید آقایی رفتند و خیلی زود او را به خدمت گرفتند تا فرضیه خروج نادری از فهرست، تقویت شود. اما چندی بعد شایعه مذاکره و حتی توافق با این بازیکن منتشر شد و حتی مسئول امور بین الملل قرمزها گفت که پس از مکاتبه با کورتریک پالس مثبت گرفته اند.

با توجه به اینکه نادری اکنون آخرین سال قراردادش در کورتریک بلژیک را سپری می‌کند این باشگاه نسبت به انتقال این بازیکن چندان هم بی میل نیست اما شنیده ها حاکی از آن بود که باشگاه پرسپولیس قصد دارد همچنان این بازیکن را به صورت قرضی در اختیار بگیرد.

جدایی محمد نادری از پرسپولیس در حالی هرلحظه به وقوع نزدیک تر می‌شود که رسول پناه در آخرین مذاکرات خود با محمد نادری و مدیر برنامه هایش در صحبتی عجیب گفته است که او نیز مثل میلاد سرلک رضایت نامه را خودش بگیرد، تا باشگاه رقم رضایتنامه را به قرارداد او اضافه کند.

آنچه مشخص است است با توجه به جدایی احتمالی محمد انصاری و مصدومیت رباط صلیبی که دارد پرسپولیس در صورت مصدومیت، محرومیت یا به هر حال غیبت سعید آقایی هیچ آلترناتیوی در پرسپولیس نخواهد بود و شاید فقدان رقابت، به افت این بازیکن هم منجر شود. دوم نیز این که پرسپولیس با این کار و در صودت پیوستن نادری به استقلال، رقیب مستقیمش را تقویت خواهد کرد.

با این حال مسئله اصلی این است که مدیران باشگاه پرسپولیس در هفته های گذشته هیچ مذاکره جدی با نادری نداشتند و علیرغم صحبت هایی که از سوی سرپرست باشگاه پرسپولیس مبنی بر مذاکره با این بازیکن بعد از لیگ قهرمانان آسیا مطرح شد اما تا به امروز هیچکدام از آنها عملی نشد که همین مسئله نوعی دلخوری را برای این بازیکن به وجود آورده بود.

اگر در روزهای آتی توافقی میان نادری و پرسپولیس ایجاد نشود، باید شاهد جدایی این بازیکن باشیم و به نظر می رسد با توجه به پیشنهاد مالی خوبی که به او داده شده است مقصدش تیمی باشد که هواداران پرسپولیس را خوشحال نکند!

همانطور که همه می دانند انتقال مستقیم از این دو تیم به یکدیگر تبعاتی را روی سکوها و فضای هواداری برای بازیکن به دنبال خواهد داشت که باید دید محمد نادری حاضر است با تبعات آن را بپذیرد یا اینکه تیم دیگری غیر از استقلال را انتخاب می کند تا لقب یاغی جدید فوتبال ایران روی او گذاشته نشود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net

برچسب ها: پرسپولیس ، استقلال
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار