کد خبر: ۱۳۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۱۳۲ واحدی روبرو شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه 11میلیارد و 477میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 10هزار و 896میلیارد تومان در یک میلیون و 392هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 132واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و 579هزار و 639واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، سرمایه‌گذاری نفت و گاز تامین و مخابرات ایران شد و در مقابل شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و معدنی و صنعتی چادرملو با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد ورقه به‌ارزش 4هزار و 678میلیارد تومان در یک میلیون و 42هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 5واحد افت کرد و در ارتفاع 18هزار و 273واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، بانک دی و تولید نیروی برق دماوند شد و در مقابل شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، سنگ آهن گهر زمین و پتروشیمی مارون بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار