کد خبر: ۱۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
معاون وزیر اقتصاد از آماده شدن لایحه ورشکستگی تا دو ماه آینده خبر داد.
 به گزارش تجارت آنلاين به نقل از فارس،شاپور محمدی  با اشاره به تهیه لایحه ورشکستگی توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی که در حال تکمیل شدن است، اظهار داشت: در این باره اظهارات تکمیلی در حال جمع‌آوری است که به احتمال قوی با لایحه ورشکستگی قبلی ادغام خواهد شد.
 
معاون امور اقتصادی وزارت اقتصاد با بیان اینکه مجلس نیز پیگیر این موضوع بوده، تصریح کرد: یکی از مواردی که روی کسب و کار تاثیر اساسی دارد، موضوع ورشکستگی و یا به تعبیر دیگر خاتمه فعالیت اقتصادی است.
 
وی افزود:‌ کسانی که خاتمه فعالیت اقتصادی می‌دهند، لزوما ورشکسته نیستند و احتمال دارد حوزه فعالیت خود را بخواهند تغییر دهند.
 
محمدی با بیان اینکه باید قوانین و مقرراتی داشته باشیم که به سادگی بتواند در این زمینه عملیاتی شود، بیان داشت: در دو ماه آینده این موضوع تکمیل خواهد شد، اما چون قبلا لایحه‌ای در این زمینه تدوین شده و در جریان است، باید همزمان بررسی و کارشناسی شود.
 
معاون وزیر اقتصاد تاکید کرد: این لایحه در مجلس شورای اسلامی بررسی و پیگیری می‌شود که امیدواریم هم زمان با آن چه که مد نظر دولت است، بررسی و جمع‌بندی شود.
 
وی اظهار امیدواری کرد، با همکاری دولت و مجلس به نحو احسن موضوع لایحه ورشکستگی و موضوعاتی که مد نظر است، بررسی و اصلاح شود.
 
محمدی با اشاره به ارائه گزارش‌های وضعیت کسب و کار توسط دستگاه‌های مختلف تصریح کرد: این گزارش‌ها به صورت ماهانه در دستگاه‌ها ارائه می‌شود و بسیاری از موضوعات عملیاتی شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: