کد خبر: ۱۳۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
افزایش یک تا ۱۴ میلیون تومانی انوع پژو در یک هفته
به دنبال افزایش نرخ ارز در بازار، قیمت خودرو نیز افزایش یافت؛ این در شرایطی است که به دلیل بالا بودن قیمت‌ها، خرید خودرو تقریبا به صفر رسیده است.

تاخت و تاز قیمت‌ها در بازار خودرو

با افزایش قیمت ارز در بازار، این روزها شاهد تلاطم قیمت‌ها در بازار خودرو نیز هستیم. هم‌اکنون آن‌طور که در بازار ارز مشاهده می‌شود، قیمت دلار به ۳۱ هزار تومان افزایش یافته است و همین موضوع، پایه افزایش بیشتر قیمت‌ها در بازار خودرو را گذاشته است.

بررسی‌ قیمت‌ها در بازار خودرو نشان می‌دهد  در طول یک هفته گذشته با افزایش قابل توجهی روبه‌رو شده‌اند. در میان محصولات پژو، قیمت پژو۲۰۶ تیپ در یک هفته گذشته با افزایش ۱۱ میلیون تومانی روبه‌رو شده است؛ به طوری که از ۲۳۰ میلیون تومان به ۲۴۱ میلیون تومان افزایش یافته است. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در بازار رشد ۸ میلیون تومانی را تجربه کرده است. ۱۵ مهرماه پژو۲۰۶ تیپ ۵ حدود ۲۹۸ میلیون تومان قیمت داشت، اما در حال حاضر در بازار با قیمت ۳۰۶ میلیون تومان به فروش می‌رود.

بنا به این گزارش، پژو ۲۰۶ وی۸ SD در بازار در حال حاضر ۳۰۱ میلیون تومان قیمت دارد؛ این در حالی است که یک هفته گذشته با قیمت ۲۹۳ میلیون تومان دیده می‌شد. این یعنی قیمت این خودرو ۸ میلیون تومان بالا رفته است.

در این میان، قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۱۴ میلیون تومان و دنده‌ای ۷ میلیون تومان افزایش یافته است. در حال حاضر پژو ۲۰۷ اتوماتیک در بازار ۵۰۷ میلیون تومان و دنده‌ای ۴۴۰ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز نیز در یک هفته گذشته یک میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و با قیمت ۲۲۹ میلیون تومان به فروش می‌رود. پژو۴۰۵ بنزینی نیز افزایش ۱۳ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده است. در حالی که این خودرو ۱۵ مهرماه ۲۰۹ میلیون تومان قیمت داشت، امروز با قیمت ۲۲۲ میلیون تومان در بازار دیده می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار