کد خبر: ۱۳۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳
 بابک مرادی خرید جدید استقلال که بخاطر مدل موهایش او را به مروان فلینی ایرانی تشبیه کرده اند،

  به گزارش جام نیوز، بابک مرادی خرید جدید استقلال که بخاطر مدل موهایش او را به مروان فلینی ایرانی تشبیه کرده اند، در بازی درون تیمی امروز آبی پوشان حضور فعالی داشت. در بازار نقل و انتقالات تابستانی، آبی پوشان برای حضور قدرتمند در لیگ بیستم، با بازیکنان متعددی وارد مذاکره شدند که بابک مرادی وینگر فصل قبل ماشین سازی یکی از این بازیکنان بود که در نهایت با مدیران وقت استقلال به توافق رسید و به عضویت این تیم در آمد.

 

مرادی که 27 ساله و اهل یاسوج است، از دوران کودکی هوادار استقلال بوده و پس از اینکه وی به جمع آبی پوشان پیوست، عکس ها و کلیپ هایی از او با لباس استقلال در فضای مجازی منتشر شد که رویای حضور در پیراهن استقلال را داشته است.

 

به هر حال مرادی اکنون به آرزوی خود رسیده و با پیراهن استقلال در میادین حاضر می شود. او که با مدل موهای جالبش، در زمین بازی متمایزتر از سایر بازیکنان است، به نوعی ذهن ها را به سمت مروان فلینی بازیکن بلژیکی و سابق منچستر یونایتد می برد که ظاهری شبیه به مرادی داشت.

 

این بازیکن که پست تخصصی او وینگر چپ است، در دیدار برگشت استقلال مقابل ماشین سازی در لیگ نوزدهم خوش درخشید و پایه گذار یک گل تیمش بود و توانست از روزبه چشمی نیز یک خطای پنالتی بگیرد که آن بازی را ماشین سازی در نخستین روزهای جدایی استراماچونی از استقلال، 2 بر یک برنده شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار