کد خبر: ۱۳۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع):
رشت- رئیس اداره عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا در رشت گفت: ۷۰ درصد پیکره نیروی دریایی کشور در استان گیلان تربیت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی‌محمد حسن‌زاده پیش از ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی (ره) با بیان اینکه اثرات ثمربخش نیروی دریایی ارتش به عنوان برگ زرینی در جهان پخش شده است، گفت: ارتشیان جمهوری اسلامی در مسابقات قرآن ارتشیان کشورهای اسلامی حرف اول را می‌زنند و امروز توانستند در دورترین نقطه جهان در برابر دشمنان بایستند.

وی با تاکید بر اینکه هم‌اکنون ناوگروه شصت و هفتم ارتش در خلیج فارس در حال مأموریت است، خاطرنشان کرد: ارتش به رغم دفاع از تمامیت ارضی کشور، اسکورت کشتی‌های جمهوری اسلامی در ونزوئلا را نیز برعهده دارد و از این طریق امنیت اقتصادی کشور را تأمین می‌کند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا در رشت با بیان اینکه نهاد عقیدتی سیاسی پیشبرد اهداف فرهنگی و الهی را بر پیکره ارتش حکاکی می‌کند و به جهانیان نشان می‌دهد، افزود: در بلایای طبیعی همانند سیل سال گذشته سرهنگ ارتشی یک پیرزن را شخصاً نجات می‌دهد و این امر با ایمان این افراد به خداوند متعال رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان ارتش با وجود تمام مشکلات یکی از بهترین مراکز ایجاد شغل در گیلان را در دست دارند، بیان داشت: ما دو بار جذب نیرو در سال داریم و ۷۰ درصد پیکره نیروی دریایی کشور در گیلان تربیت می‌شود و این در شرایطی است که بسیاری از مراکز حتی از پذیرش نیروی قراردادی نیز امتناع دارند.

حسن زاده با اشاره به جانفشانی ارتشیان در حوادثی نظیر سیل و برف و ویروس کرونا تصریح کرد: مرحله هشتم کمک‌های مومنانه در ایام ربیع بین هم استانی‌ها توزیع می‌شود و ویژگی نیروی دریایی در طرح مواسات این بود که با کمترین پوشش رسانه‌ای و در دورترین نقاط استان گیلان کمک مومنانه را توزیع کردیم.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا در رشت، افزود: با توجه به بازگشایی مدارس امروز نیروی دریایی طرح نشاط را اجرا می‌کند که طی آن کمک‌های مومنانه خود را به سمت خرید موبایل برای دانش آموزان بی بضاعت سوق داده‌ایم.

وی به ایجاد بسترهای لازم جهت اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب توسط نیروی دریایی ارتش اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی مستقر در گیلان با تشکیل کمیسیون‌های مختلف فرمایشات مقام معظم رهبری را اجرایی و عملی می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار