کد خبر: ۱۳۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
نماینده دشتستان گفت: در شرایطی که برای صادرات نفت با مشکلات زیادی روبرو هستیم، تسهیل در صادرات خرما می‌تواند بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را رفع کند.

ابراهیم رضایی در گفتگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: مذاکره‌کنندگان امتیازات زیادی در برجام دادند که وضعیت کشور این‌گونه نشود ولی وضعیت روزبه‌روز بدتر شد. می‌خواستند دلار را از سه هزار تومان به هزار تومان برسانند، ولی به بیش از ٣٠ هزار تومان رسید.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری برای بهبود وضعیت کشور در آینده تأکید کرد: گره‌زدن رفع مشکلات داخل کشور به انتخابات یک کشور دیگر یک تفکر غلط و ساده‌انگارانه و توهین به ملت باعظمت ایران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنای مجلس کنونی این است که به دولت کمک کنیم که کارکرد بهتر و بیشتری در عرصه خدمتگزاری به مردم داشته باشد.

رضایی به مشکل بازار خرما اشاره کرد و افزود: صادرکنندگان ما طی یک سال اخیر مشکل زیادی برای صادرات داشتند و این موضوع باعث شد تا قیمت خرما پایین باشد. صادر نشدن خرما باعث تضعیف بازار شد و ضرر اصلی هم نصیب کشاورز شد.

وی به پیگیری‌های صورت‌گرفته برای تسهیل صادرات خرما اشاره کرد و گفت: نشست‌های متعددی را در وزارت امور خارجه، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت برای بهبود وضعیت خرما داشتیم.

نماینده دشتستان با بیان اینکه خرما و دیگر محصولات کشاورزی در این شرایط سخت می‌تواند راهگشای اقتصاد کشور باشد، اضافه کرد: در شرایطی که برای صادرات نفت با مشکلات زیادی روبرو هستیم، تسهیل در صادرات خرما می‌تواند بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را رفع کند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با انتقاد از بی مسؤولیت شرکت‌های نفتی نسبت به مردم وحدتیه و دشتستان، از تلاش برای پاسخگو کردن شرکت نفت نرگسی به مردم منطقه خبر داد و بیان کرد: خدمات این شرکت باید به مردم وحدتیه و روستاهای اطراف برسد و به طریق قانونی این موضوع را دنبال می‌کنیم و از حق مردم کوتاه نمی‌آییم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار