کد خبر: ۱۳۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
شهردار مسکو اعلام کرد که بهبودی وضعیت اقتصاد پایتخت روسیه ممکن است طی چند ماه آینده با پایان شیوع ویروس کرونا آغاز شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرگئی سوبیانین، شهردار پایتخت روسیه روز جمعه در مصاحبه ای با خبرگزاری تاس گفت: هدف اصلی مقامات مسکو در حال حاضر جلوگیری از تعطیلی تجارت است، بهبودی وضعیت اقتصاد ممکن است طی چند ماه با پایان شیوع ویروس کرونا آغاز شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی گفت: من مطمئن هستم که ظرف چند ماه آینده ما به این بیماری همه گیر پایان خواهیم داد و به سادگی به رشد اقتصادی خود ادامه خواهیم داد.

شهردار مسکو افزود: همه بخشهای (اقتصاد که تحت تأثیر این بیماری همه گیر قرار گرفته اند) بهبود خواهند یافت. آنها باید بهبود یابند. ما به سهم خودمان هر کمکی که لازم باشد انجام خواهیم داد. امروز کمک اصلی ما جلوگیری از تعطیلی مشاغل و کسب و کارها است.

به گفته وی، مشاغل کوچک و متوسط در مسکو به صورت بسیار فعالی در حال توسعه هستند و امروز بخش قابل توجهی از ساکنان مسکو در مشاغل کوچک کار می کنند.

شهردار مسکو در ادامه تأکید کرد: حدود 23-24 درصد درآمد مسکو در این مدت به مشاغل کوچک و متوسط تعلق دارد. مقامات مسکو یک برنامه کامل را همراه با برنامه فدرال برای حمایت از مشاغل کوچک، به تعویق انداختن وام ها، وام های یارانه ای و غیره تهیه کرده اند.

وی همچنین گفت حتی بعد از ماه هایی که اقدامات محدودکننده سخت بهار اعمال شد، تجارت بسیار سریع بهبود یافته است. به طور کلی ، حجم تجارت امروز در سطح سال گذشته است. بخش رستوران ها و اغذیه عمومی هنوز به طور کامل بهبود نیافته اما حدود 80 درصد به فعالیت خود ادامه می دهد.

انتهای پیام/

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار