کد خبر: ۱۳۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی با انتقاد از سخنان اخیر رئیس جمهور گفت: به نظر می‌رسد این اظهارات به دنبال منحرف کردن اذهان مردم از وضعیت اقتصادی مطرح می‌شود.

علی کیان معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با انتقاد از سخنان اخیر رئیس جمهور گفت: بارها و بارها علما نسبت به سخنان غیرکارشناسی درباره تاریخ اسلام واکنش نشان داده اند ولی با این حال این سخنان نادرست تکرار شده است، اینجا باید متوجه شد کسانی که این سخنان را تکرار می‌کنند ممکن است اهداف دیگری داشته باشند.

وی ادامه داد: احتمالات متعددی در این زمینه قابل بررسی است. احتمال اول که بسیار به ذهن نزدیک است منحرف کردن اذهان از وضع اجرایی و اداره کشور است.

کیان تاکید کرد: قیمتها هر روز اضافه می شود و حتی گزارش کارشناسی صدا و سیما راجع به گرانی‌ها هم بدون هیچ جمع بندی خاصی تمام می شود. نمایندگان مجلس می گویند که مسئولین اقتصادی کار را رها کرده اند و کار را به هم پاس می دهند. کسی پاسخگو نیست و  دولتی‌ها دائم وعده آینده می دهند، البته مجلس هم بی تقصیر نیست و نظارت موثر را کنار گذاشته است. در این حال این حرفهای غیرکارشناسی شاید یه نیت قصه گویی و انحراف اذهان باشد.

معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی اضافه کرد: احتمال دیگر هم این است که با گذشت زمان و بیشتر شدن مشکلات و افتضاحات اقتصادی، تعمد لااقل بخشی از لایه موثر دولت در ایجاد این مشکلات اقتصادی است.

وی گفت: قیمت دلار هر روز بالا می رود غول وحشی نقدینگی به هر سو حمله می برد، با این حال سالهاست که راه های مهار تورم به دولت نشان داده شده ولی کاری انجام نمی شود، بی توجهی به این راه کارها این شک را ایجاد می کند که نکند برخی عمدی دست به چنین کارهایی می زنند. 

کیان گفت: دلیل دیگر ظرفیت های بسیار بالای همسایگان و دولتهای شرقی برای تامین نیازهای کالایی و ارزی است که به وضوح نادیده گرفته می شود و جز تعمد چیزی را به ذهن متبادر نمی کند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار