کد خبر: ۱۳۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: با توجه به برگزاری انتخابات آمریکا در روز ۱۳ آبان امسال باید مراسم یوم الله ۱۳ آبان را با روحیه استکبار ستیزی و تبیین جنایات این رژیم استکباری علیه بشریت به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان و هفته وحدت در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین ضمن تسلیت شهادت امر به معروف و نهی از منکر در تهران، اظهار کرد: این سند مظلومیت جریان انقلاب است و کسانی که داعیه دار مدافع حقوق  شهروندی هستند اینجا سکوت می‌کنند که جای بسی بحث است.

وی گفت: امسال در آبان ماه مناسبت‌های هفته وحدت و ۱۳ آبان را در کنار هم داریم که حساسیت و اهمیت خاص خود را دارند که با لطف خدا امیدواریم به بهترین نحو ممکن انجام شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: در سال جاری با توجه به شرایط موجود ویروس خطرناک کرونا ما مراسم‌های زیادی برگزار کردیم که اهمیت فضای مجازی برای تبلیغ مراسم برای همگان روشن و مبرهن شده است.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: هفته وحدت در حال حاضر نیاز اصلی کشور است و بعضی‌ها فکر می‌کنند با بددهانی باید افکار خود را به طرف دیگری بقبولانند؛ نباید به عقیده و تفکر دیگران توهین شود.

وی اضافه کرد: امام خمینی(ره) پرچم‌دار وحدت بود که رهبری معظم انقلاب اسلامی ادامه دهنده این راه هستند و ما باید از این بزرگواران الگو بگیریم.

امام جمعه موقت ورامین ابراز کرد: از تبلیغ ۱۳ آبان و هفته وحدت در فضای هنری، فضا سازی شهری و مجازی نباید غافل شویم و با توجه به مراسم‌های باشکوهی که در سال جاری برگزار شد، شاهد بودیم فضای مجازی و تبلیغات و جریان سازی در آن چقدر تأثیرگذار است.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه با اتفاقی که در اروپا افتاد و به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) توهین شد، گفت: می‌توان در کنار کارهای تبلیغی که برای روز میلاد پیامبر اکرم(ص) انجام می‌شود برای دانش‌آموزان در برنامه شاد فضایی ایجاد شود تا با سیره و الگوی تربیتی پیامبر اعظم(ص) بیشتر آشنا شوند.

وی عنوان کرد: با هماهنگی‌های انجام گرفته انشاءالله شب ۱۷ ربیع و ۱۳ آبان نور افشانی برگزار می‌شود و روز ۱۳ آبان با توجه به شرایط استثنایی موجود و تعطیلی این روز در تقویم، مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و مردم عزیز با تجربه اجرای چندین مراسم ملی و مذهبی در سال جاری در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد و با کارهای تبلیغی توسط آموزش و پرورش، امید است دانش‌آموزان همراه با خانواده‌ها در این مراسم حضور داشته باشند.

عضو ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان تهران با اشاره به برگزاری انتخابات آمریکا در این روز یادآور شد: با توجه به برگزاری انتخابات آمریکا در روز ۱۳ آبان امسال باید این مراسم را با روحیه استکبار ستیزی و تبیین جنایات این رژیم استکباری علیه بشریت به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

حجت الاسلام محمودی از ائمه جماعات با توجه به تعطیلی این روزهای مساجد درخواست کرد: ائمه جماعات در فضای مجازی حضور فعالی داشته باشند و از ظرفیت‌های بالای تبلیغی در خصوص بروز کردن مساجد و نمازگزاران استفاده کنند؛ مساجد باید بروز شود و با توجه به تعطیلی مراکز مذهبی نباید تبلیغات دینی تعطیل شود.

وی در پایان شناساندن روز ۱۳ آبان و همزمان با تبعید حضرت امام(ره)، تجلیل از دانش‌آموزان برتر بسیجی با توجه به روز شهادت شهید حسین فهمیده، تهیه وصایا و ساخت کلیپ برای شهدای دانش‌آموز در فضای مجازی، فراخوان و دعوت برای پویش دانش‌آموزی در زمینه شناخت پیامبر(ص)، مراسم استکبار ستیزی در کارخانجات تولیدی توسط بسیج کارگری را از دیگر اقدامات این روز عنوان کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار