کد خبر: ۱۳۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از ورود کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس به پرونده افزایش چشمگیر قیمت بلیط هواپیما خبر داد و گفت: این موضوع در نشست روز گذشته کمیسیون بررسی و مقرر شد که کمیته حمل و نقل به صورت تخصصی و ویژه مسئله را مورد رسیدگی قرار داده و گزارش خود را ارائه کند.

هواپیمای خارجی

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دلایل ایرلاین ها برای افزایش قیمت بلیط هواپیما، ادامه داد: مدیران شرکت های هواپیمایی اعلام می کنند که به دلیل افزایش نرخ ارز و گرانی تجهیزات هواپیما و همچنین مصوبه اخیر کمیته مقابله با کرونا برای استفاده از ظرفیت 60 درصدی هواپیما، پروازهای هوایی با قیمت کنونی امکان پذیر نیست.

ایرلاین ها تا زمان تعیین تکلیف پرونده نرخ بلیط هواپیما، مجاز به افزایش قیمت پروازهای هوایی نیستند

وی با اعلام اینکه ایرلاین ها تا زمان تعیین تکلیف پرونده نرخ بلیط هواپیما، مجاز به افزایش قیمت پروازهای هوایی نیستند، گفت: در شرایط کنونی شرکت های هواپیمایی باید بلیط را با نرخ قبلی به مسافران عرضه کنند.

برگزاری نشست ویژه کمیته حمل و نقل با حضور  وزیر راه، رئیس کمیسیون عمران و مدیران ایرلاین ها

فیروزی از نشست ویژه کمیته حمل و نقل با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران و مدیران ایرلاین ها خبر داد و گفت: این نشست در اواسط هفته آینده برای بررسی مسئله افزایش قیمت بلیط برگزار می شود.در این نشست بر اساس شرایط اقتصادی کشور، وضعیت ایرلاین ها و منافع مصرف کننده درباره نرخ بلیط تصمیم گیری خواهد شد.

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به موضوعات مطرح شده درباره افزایش چراغ خاموش قیمت بلیط هواپیما توسط ایرلاین ها، افزود: قطعا افزایش قیمت بلیط در شرایط فعلی و تا زمان تصمیم گیری تخلف است و مجلس آمادگی دارد که مستندات این موضوعات را دریافت و مورد رسیدگی قرار دهد./

پایان پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار