کد خبر: ۱۳۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
استاندار گلستان گفت: در حال ساخت پنج بیمارستان با ظرفیت یک‌هزار تخت در گلستان هستیم و بیمارستان مراوه‌تپه به زودی افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در آیین آغاز طرح غربالگری بیماری‌های زنان ضمن گرامیداشت هفته سلامت بانوان با اشاره به اهمیت پیشگیری در حوزه سلامت و اینکه ارتقا امکانات درمانی و غربالگری موجب پیشگیری از 70 بیماری‌های بانوان می‌شود، اظهار کرد: سلامت بانوان استان بسیار مهم است و ارتقا امکانات درمانی و غربالگری به موقع و مناسب موجب پیشگیری از 70 بیماری‌ها در حوزه بانوان می‌شود.

وی تصریح کرد:خدمات و زحمات شبانه‌روزی کادر درمانی تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی در مقابله با شیوع ویروس کرونا شایسته تقدیر است و در کنار این زحمات همراهی مردم موجب شده امروز گلستان در وضعیت بهتری نسبت به استان‌های همجوار خود قرار گیرد.

* اجرای طرح غربالگری رایگان بانوان برای ۴۰۰ هزار خانم تحت پوشش تامین اجتماعی و ۵۰ هزار خانم تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی

استاندار گلستان گفت: طرح غربالگری بانوان به صورت رایگان انجام می‌شود و در این مرحله برای ۴۰۰ هزار خانم تحت پوشش تامین اجتماعی و ۵۰ هزار خانم تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اجرایی می‌شود.

وی یادآور شد: بی‌تردید توجه به پیشگیری مهمتر و کم هزینه‌تر از درمان خواهد بود و خوشبختانه اقدامات پیشگیرانه‌ای که در حوزه شیوع ویروس کرونا انجام شده با وجود تمام کمبودها و مشکلات منجر به این شده که گلستان وضعیت بهتری نسبت به دیگر نقاط کشور داشته باشد.

حق‌شناس گفت: تلاش ما ایجاد احساس آرامش در جامعه با همکاری کادر درمانی دلسوز و همراه است.

وی خاطر نشان کرد: در حال ساخت پنج بیمارستان با ظرفیت یک‌هزار تخت در گلستان هستیم و بیمارستان مراوه‌تپه به زودی افتتاح خواهد شد.

لازم به ذکر است طرح غربالگری بیماری‌های زنان در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان به مناسبت هفته سلامت بانوان ایرانی، با محوریت مدیریت درمان تامین اجتماعی و همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2307/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار