کد خبر: ۱۳۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
استاندار زنجان با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی در بین مردم از محبوبیت و مقبولیت فراوانی برخوردار است، گفت : اقدامات پلیس در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه، اراذل، اوباش و محتکران اقلام بهداشتی قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فتح‌الله حقیقی عصر امروز در جمع کارکنان نیروی انتظامی استان زنجان اظهار کرد: پرحجم‌ترین زحمات شورای تامین بر دوش نیروی انتظامی است.
 وی با اشاره به اینکه زمانی که در درون جامعه آرامش نباشد در بین مردم ناامیدی به وجود می‌آید بیان داشت: همه آحاد جامعه، خبرنگاران و خود مردم باید در راستای آرامش درونی جامعه تلاش کنیم.
 رئیس شورای تامین استان زنجان تلاش خستگی ناپذیر و اخلاص را دو ویژگی ارزشمند کارکنان نیروی انتظامی بیان و اظهار داشت: رضایتمندی مردم و مسوولان و شاخص مطلوب امنیت در استان نشانگر تلاش خستگی ناپذیر کارکنان پلیس است.
 استاندار زنجان با اشاره به اینکه پلیس علاوه بر تامین نظم و امنیت در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مجاهدانه و شبانه‌روزی در خدمت مردم است، تصریح کرد: مبارزه مجاهدانه و شبانه‌روزی پلیس با فساد، قاچاق مواد مخدر و برهم زنندگان نظم و امنیت یکی از شاخص‌های برتر این نیرو است.
 وی با اشاره به کشف 70 میلیاردی کالای قاچاق و افزایش 45 درصدی  برخورد با اوباشگری و اراذل و اوباش، افزود: ‌اخلاق محوری، مردم مداری و جامعه محوری نیروی انتظامی باعث افزایش مشارکت مردم با پلیس و محبوبیت این نیرو در جامعه شده است.
حقیقی با اشاره به نقش پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه و تاثیر امنیت در سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی گفت: امنیت بالای استان زمینه ساز رشد سرمایه‌گذاری اقتصادی و رونق تولید در زنجان شده است.
 نیروی انتظامی یکی از گسترده‌ترین سازمان‌های حاکمیتی است که در خدمت مردم است
 فرمانده انتظامی استان زنجان در ابتدای این مراسم با تبریک هفته ناجا و با اشاره به اینکه نیروی انتظامی یکی از گسترده‌ترین سازمان‌های حاکمیتی است که در خدمت مردم است، گفت: طی سال جاری در سطح استان بیش از 120 هزار از تماس‌های مردم با سامانه 110 عملیاتی شده است.
 فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: در سال 98 بر اساس شاخص‌های ارزیابی صورت گرفته در تمامی آیتم‌ها و بخش‌ها با حمایت مردم، مسوولان و تلاش شبانه‌روزی کارکنان، فرماندهی انتظامی استان رتبه برتر را در بین یگان‌های انتظامی کشور کسب کرد که این افتخار، نشاط و امید را برای خدمت‌رسانی به مردم دو چندان کرده است.
 وی با اشاره به 100 ماموریت متنوع پلیس تصریح کرد: در کنار انجام این ماموریت‌ها همسنگر با مدافعان سلامت بدون کوچکترین چشم داشتی تلاش کردیم.

وی افزود: در راستای انجام مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا از اعمال محدودیت‌های ورود و خروج گرفته تا کشف اقلام بهداشتی احتکار شده است.
 فرمانده انتظامی استان زنجان به افزایش تماس‌های مردمی با سامانه مرکز فوریت‌های پلیس110 اشاره کرد و گفت:‌ در نیمه نخست سال جاری 330 هزار نفر از شهروندان زنجانی با تلفن 110 تماس گرفته‌‌اند که بیش از 120 هزار مورد از این تماس‌ها عملیاتی شده است .
 سردار جهانبخش با اشاره به دستگیری 2 هزار سارق در هفت ماهه گذشته از سال جاری در استان گفت: در این مدت بیش از 3 هزار معتاد متجاهر و خرده فروش مواد در اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر و ارتقای امنیت اجتماعی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
 وی با اشاره به راه‌اندازی و صدور پروانه کسب برای 2 هزار واحد صنفی و تعویض 20 هزار پلاک وسایل نقلیه افزود: حدود 10 هزار نفر در این واحدهای صنفی مشغول فعالیت شده‌‌‌اند.

انتهای پیام/73005/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار