کد خبر: ۱۳۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛
امروز معامله‌گرها ۸۳۰میلیارد تومان سهام ایران خودرو خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۳.۱درصد از کل سهام معدنی دماوند معامله شد.

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود ۱۰هزار و ۵۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خودرو»، «شپنا»، «فولاد»، «خساپا» و «فملی» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در آخرین روز هفته معادل ۸۳۰میلیارد تومان سهام ایران خودرو دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۵۳۰میلیارد تومان دوم شد و سهام فولاد مبارکه اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که هزار و ۵۹۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات هزار و ۲۸۰میلیارد تومانی دوم شد و «بانک‌ها و موسسات اعتباری» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۳.۱درصد از کل سهام معدنی دماوند (کدما) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۳۸.۲درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۲۲سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۹نماد نخست اختصاص داشت.

ارزش معاملات سهام 99.07.30رتبه‌بندی_سهام_در_معاملات_بورس_و_فرابورس_99_07_30طراحی اینفوگرافیک: شبنم نعیمی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار