کد خبر: ۱۳۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
معرفی خودرو؛
خودرو ۲۰۲۲ GMC Hummer یک پیکاپ برقی چهار درب با برد ۳۵۰ مایل است که ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و حداقل ۱۰۰۰ پوند فوت گشتاور دارد. 

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ۲۰۲۲ GMC Hummer یک پیکاپ برقی چهار درب با برد ۳۵۰ مایل است که ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و حداقل ۱۰۰۰ پوند فوت گشتاور دارد. 

هامر برای سال ۲۰۲۲ بازگشته است و برای کامیون‌های برقی جدید طراحی شده است. هامر ۲۰۲۲ EV در حال حاضر یکی از مارک‌های فرعی GMC است. اولین پیشنهاد آن یک پیکاپ چهار در با ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت، حداقل ۱۰۰۰ پوند فوت گشتاور و زمان ادعا شده صفر تا ۶۰ مایل در ساعت ۳.۰ ثانیه است.

لاستیک آن دارای ارتفاع ۳۵ اینچ، فرمان چهار چرخ و سقف آن متحرک است. برد ۳۵۰ مایل است و یک شارژر سریع ۸۰۰ ولتی DC می‌تواند در ۱۰ دقیقه ۱۰۰ مایل برد را افزایش دهد. GMC Hummer EV قول می‌دهد انتظارات ما از وانت بار‌ها را دوباره مرتب کند و یک رقیب فوری برای Rivian و سایر کامیون‌های برقی آینده از جمله بولینگر، تسلا و نیکولا ارائه دهد.

///

 جنرال موتورز هنوز وزن، محموله یا اعداد یدک کشی را منتشر نکرده است، اما به نظر می‌رسد پاسخ مثبت برای همه چیز است. این خودرو دارای سه چراغ روشن در جلو و عقب است، زیرا جلوی آن بسیار گسترده است. لاستیک‌های استاندارد ۳۰۵ / ۷۰R-۱۷ Goodyear Wrangler All Territory MT با طول ۳۵ اینچ است که ۳۷ نوع آن به عنوان گزینه نصب شده توسط فروشنده ارائه می‌شود.

فرمان چهار چرخ می‌تواند تایر‌های عقب را تا ۱۰ درجه قرار دهد و یک چرخش ۳۷.۱ فوت را امکان پذیر می‌کند. سیستم تعلیق مستقل چهار چرخ ۱۳ اینچ سفر فراهم می‌کند، سیستم تعلیق بادی اختیاری امکان تنظیم ۸.۰ اینچ ارتفاع بین کمترین حالت و "Extract" را دارد که بالاترین حالت را دارد.

///

همه نسخه‌های هامر EV دارای تنظیمات سه موتوره هستند که یک موتور در محور جلو و دو موتور در عقب دارد، از نظر قطر مخالف و دارای یک محفظه مشترک است. موتور جلو با دیفرانسیل قفل جفت شده و موتور‌های عقب می‌توانند به صورت الکترونیکی از یک موتور باز یا یک بردار گشتاور وحشی تقلید کنند

در جاده، Hummer EV یک حالت کنترل به نام Watts to Freedom را ارائه می‌دهد که سیستم تعلیق را کاهش می‌دهد، صندلی را می لرزاند و صدا‌های EV را از استریو نشان می‌دهد. جنرال موتورز دقیقاً خروجی نیرو را کاهش نداده است، اما می‌گوید اسب بخار "حدود ۱۰۰۰" و گشتاور آن بین ۱۰۰۰ تا ۱۱۰۰ پوند فوت خواهد بود.

///

تقریباً کل سقف قابل جدا شدن است، از طریق چهار صفحه‌ای که در کیسه‌های وینیل یا کف جعبه‌های اختیاری قرار دارد که در صندوق عقب قرار دارد. پانل‌های بالای صندلی‌های جلو بر روی یک میله مرکزی قرار می‌گیرند که قابل جابجایی است و کل قسمت بالای سر را از جلو باز می‌کند. 

///

مدیر عامل جنرال موتورز، ماری بارا، یک جدول زمانی تهاجمی برای Hummer EV ارائه داد و تولید حدود یک سال دیگر شروع می‌شود. همه مدل‌های ۲۰۲۲ نسخه ۱ خواهد بود و همه آن‌ها با سقف مشکی و سوار بر چرخ‌های برنز سفید رنگ می‌شوند. این کامیون‌ها با بزرگترین باتری بارگذاری می‌شوند، که دارای ۲۴ ماژول است و بخشی جدایی ناپذیر از ساختار است.

GM هنوز ظرفیت خود را نشان نخواهد داد، اما برای دستیابی به مسافت ۳۵۰ مایل از چیزی به این بزرگی، حدس می‌زنیم حداقل ۱۵۰.۰ کیلووات ساعت باشد و این در صورتی است که هامر با کارآیی Tesla Model X Performance با چرخ‌های ۲۲ اینچی مطابقت داشته باشد، که دارای امتیاز ۴۳.o kWh در هر ۱۰۰ مایل است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار