کد خبر: ۱۳۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۲
شرکت پالایش نفت آبادان درباره یک فیلم منتشر شده در فضای مجازی که مربوط به اختلافات و مشاجرات خانوادگی یکی از کارکنان پالایشگاه در منطقه مسکونی سازمانی است، به‌منظور تنویر افکار عمومی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شانا، متن توضیحات روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان درباره یک فیلم منتشر شده در فضای مجازی که مربوط به اختلافات و مشاجرات خانوادگی یکی از کارکنان پالایشگاه در منطقه مسکونی سازمانی به شرح زیر است:

در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی که مربوط به اختلافات و مشاجرات خانوادگی یکی از کارکنان پالایشگاه در منطقه مسکونی سازمانی است، به دستور مدیرعامل پالایشگاه، کمیته‌ای برای بررسی بیشتر و دستیابی به حقیقت تشکیل شده و موضوع در مراجع ذیصلاح همچنان در دست پیگیری است.

در این توضیحات آمده است: ماجرا مربوط به مشاجره خانوادگی یکی از کارکنان بوده و ارتباطی به هیچ یک از مدیران پالایشگاه ندارد و برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد؛ پیشنهاد می‌شود از دامن زدن به شایعات پیرامون یک اختلاف خانوادگی و ورود به حریم خصوصی افراد پرهیز شود.

گفتنی است، مراتب توسط مراجع ذی‌صلاح پیگیری شده، خاطیان به مراجع قضایی تحویل داده شده‌اند و با آن‌ها به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار