کد خبر: ۱۳۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
حماس تاکید کرد که ملت قهرمان فلسطین و همراه آن تمامی ملت‌های عربی و اسلامی و آزادگان جهان خبر موافقت رژیم سودان با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را دریافت و آن را به شدت محکوم و ناپسند توصیف کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هم تاکید کرد که عادی سازی روابط میان سودان و رژیم صهیونیستی گامی است خطرناک که هیچ سودی برای سودان و تاریخ این کشور در بر نخواهد داشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در ادامه بیانیه نوشته شده است: ملت قهرمان فلسطین و همراه آن تمامی ملت‌های عربی و اسلامی و آزادگان جهان خبر موافقت رژیم سودان با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را دریافت و آن را به شدت محکوم و ناپسند توصیف کردند.

ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس خشم،محکومیت و انزجار خود را نسبت به این عادی سازی که هیچ سودی نه برای ملت سودان  و نه تاریخ و جایگاه و نقش آن به عنوان یک کشور حامی فلسطین و مقاومت نخواهد داشت،اعلام می داریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

حماس در ادامه توضیح داد: این اقدام خارطوم سودان را بیش از پیش به سوی بی‌ثباتی و تنگنا و تشتت سوق داده و باعث خواهد شد تا رژیم اشغالگر بر تمایلات و خواسته‌های ملت‌های عربی و اسلامی سلطه افکنده و ضربات مهلکی را به منافع ملت‌ها در منطقه وارد کند.

ما از ملت سودان دعوت می کنیم تا در مقابل تمامی اشکال عادی سازی روابط با رژیم مجرم صهیونیستی مقابله کند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در پایان نوشت: ما اطمینان داریم که ملت‌های امت اسلامی و عربی به این قطار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و خیانت به آرمان فلسطین نخواهد پیوست و همچنان به عشقشان به فلسطین و قدس و مسجد مبارک الاقصی برای پاکسازی خاک مقدس از دشمن اشغالگر وفادار خواهد ماند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار