کد خبر: ۱۳۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران از ابتلا و بهبودی کارگران به ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

قاسم پرویزی امروز در گفت وگو با خبرنگار در گچساران  با اشاره به اینکه 3 شرکت اغماری بزرگ در این شهرستان در حال فعالیت فعالیت هستند، گفت: برخی از کارگران این شرکت غیربومی هستند.

 وی با بیان اینکه هم اکنون  هشت هزار کارگر در این شهرستان مشغول به کار هستند، گفت: هم اکنون 800 نفر در سد چم شیر گچساران مشغول به فعالیت هستند که از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون 24نفر به این بیماری مبتلا شده که تاکنون 21 نفر بهبوده یافته و اکنون 3 نفر در قرنطینه هستند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران ادامه داد: در شرکت لرزه نگاری گچساران تعداد 365 نفر مشغول به کار هستند که در این مدت چهار نفر به کرونا مبتلا شدند و اکنون تعداد 3 نفر مشکوک به این بیماری هستند.

پرویزی در ادامه به شرکت پتروشیمی اشاره و ابراز کرد: در حال حاضر 2هزار 200 نفر در این شرکت مشغول به کار هستند که از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون25نفر مبتلا شده بهبود یافته و اکنون 17 نفر در این شرکت مشکوک به ویروس کرونا هستند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران خاطرنشان کرد: همچنین در همین ایام کرونا در شهرستان گچساران ۱۲۶۰نفر کار خود را از دست داده اند.

 انتهای پیام/82031

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار