کد خبر: ۱۳۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
اردبیل – بر اساس اطلاعیه ستاد مدیریت کنترل بیماری کرونا به مدت دو هفته ( از روز دوشنبه پنجم آبان‌ماه) آموزش در اکثر مدارس استان اردبیل غیرحضوری و مجازی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به غیرحضوری بودن آموزش در مدارس طبق اطلاعیه ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا حضور مدیر و عوامل اجرایی مدارس دو شیفته مانند شیفت‌بندی سری صبح و بعد از ظهر در روزهای عادی خواهد بود.

این اطلاعیه افزوده است: مدیران مدارس با هماهنگی شورای مدرسه نسبت به تنظیم ساعاتی از هفته برای حضور معلمان در مدارس جهت رفع اشکالات دانش‌آموزان اقدام خواهند کرد.

همچنین دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی با هماهنگی مدیران مدارس هفته‌ای ۲ روز و هر روز به مدت ۲ ساعت در مدارس حضور یافته و خدمات آموزشی و تربیتی به صورت غیرحضوری و طبق برنامه هفتگی در شبکه شاد و آموزش تلویزیونی انجام خواهد گرفت.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: با توجه به مشکلات اینترنت و عدم دسترسی به شبکه شاد در مناطق روستایی و عشایری که از طرف ستاد مدیریت کرونا سفید و زرد اعلام شده، حضور دانش‌آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع می‌باشد، اما در مناطقی که نارنجی و قرمز اعلام شده حضور دانش‌آموزان جهت رفع اشکال و دریافت خدمات آموزشی (درسنامه و سی دی‌های آموزشی) بلامانع است.

مدیر آموزگاران و راهبران آموزشی، سرگروه‌های درسی و دبیران شاغل در پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی نیز جزو عوامل اجرایی محسوب شده و باید طبق برنامه هفتگی در مدرسه و محل کار خود حضور یافته و نسبت به حمایت، نظارت، پیگیری و پشتیبانی آموزشی و تربیتی، رفع اشکال، تدریس، توزیع درسنامه و محتواهای آموزشی در چارچوب دستورالعمل بازگشایی اقدام کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار