کد خبر: ۱۳۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹

به گزارش شفاف، باشگاه استقلال این روزها در حالی با سرپرستی احمد مددی و اعضای هیئت مدیره اداره می شود که این باشگاه فرصت چندانی هم برای انتخاب مدیر عامل جدید ندارد.

در حال حاضر باشگاه استقلال با اعضایی همچون اسماعیل خلیل زاده ،حجت نظری، مهدی عبدیان و زبده شیرکوهی با سرپرستی مددی کارهای مربوط به باشگاه را پیش می برد تا در نهایت وزارت ورزش و جوانان گزینه مدیر عاملی باشگاه را اعلام کند.

در این میان نام افرادی همچون کاظم اولیایی، حمیداوی و دیگر پیشکسوتان استقلال برای مدیر عاملی شنیده می شود، اما گویا جدی ترین گزینه مدیر عاملی باشگاه استقلال، رضا الماسی است. البته احتمال دارد وی به عنوان عضو هیئت مدیره نیز به بدنه باشگاه اضافه شود. فردی که احتمالا از سوی تعدادی از پیشکسوتان استقلال به وزارت ورزش و جوانان معرفی شده است تا سکان دار آبی پوشان شود.

سوابق مدیریتی رضا الماسی گزینه مدیر عاملی باشگاه استقلال در گذشته:

 ۱.رئیس و سرمایه گذار مرکز علمی کاربردی صنعت جهانگردی تهران ۳

۲.رئیس هیئت مدیره کارگزاری بیمه رفاه

بیش از ۲۰ سال سابقه مدیریتی ارشد در سیستم مالی و بانکی کشور

۳.عضو هیئت رئیسه فدراسیون کاراته

۴.عضو هیئت رئیسه انجمن ITF ایران

۵.رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندر انزلی

۶.رئیس هیئت مدیره کانون هم اندیشان توسعه گیلان

۷.عضو هیئت مرکزی نظارت و بازرسی ویژه وزارت کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی

۸.مشاور عالی شورای مرکزی و مجامع عمومی حمایت از بیماران ام اس در ایران

۹. مشاور عالی موسسه خیریه نیک آفرینان غدیر

رضا الماسی به دلیل سابقه ورزشی و البته مدیریتی در باشگاه ملوان می تواند گزینه مدیر عاملی استقلال هم باشد و از طرفی هم شنیده می شود این مدیر استقلالی است، در صورتی که در اکثر رسانه ها از وی به پرسپولیسی بودن یاد شده است.

همچنین احتمال دارد در کنار انتخاب گزینه جدید برای مدیر عاملی باشگاه استقلال از حامیان مالی این باشگاه هم به عنوان اعضای جدید به کادر هیئت مدیره اضافه شوند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار