کد خبر: ۱۳۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
«هاشم الموسوی» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق یکشنبه شب گفت که حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء فردا دوشنبه وارد ایران خواهد شد. در این اطلاعیه آمده است: حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» در این سفر با شخصیت‌های برجسته کشوری ـ لشکری جمهوری اسلامی ایران ملاقات و رایزنی خواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق اعلام کرد که «شیخ اکرم الکعبی» دبیرکل این جنبش فردا دوشنبه برای رایزنی با مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر می کند.

«هاشم الموسوی» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق یکشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در بغداد گفت که حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء فردا دوشنبه وارد ایران خواهد شد.

الموسوی همچنین نسخه ای از اطلاعیه مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران را در اختیار ایرنا گذاشت که در آن به جزئیات و محورهای سفر دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء به تهران اشاره شده است.

در این اطلاعیه آمده است: حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» در این سفر با شخصیت‌های برجسته کشوری ـ لشکری جمهوری اسلامی ایران ملاقات و رایزنی خواهد داشت.

برپایه این اطلاعیه، "بررسی ابعاد شهادت سردار رشید اسلام حاج‌قاسم سلیمانی و فرمانده مجاهد ابومهدی المهندس و همچنین برنامه‌های پیش رو برای اخراج اشغالگران آمریکایی از عراق و منطقه" جزو اهم موضوعاتی است که در مذاکرات دبیرکل نُجَباء با مقامات ارشد جمهوری اسلامی مورد بحث و تبادل‌نظر قرار می‌گیرد.

در برنامه‌های شیخ اکرم الکعبی، گفتگو با اصحاب رسانه در یک کنفرانس مطبوعاتی نیز پیش‌بینی شده است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار