کد خبر: ۱۳۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
مراسم تودیع نماینده سابق مقام معظم رهبری در سوریه و معارفه نماینده جدید ولی‌فقیه در این کشور برگزار شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از العالم، در این مراسم همچنین از خدمات و تلاش‌های‌ پنج ساله آیت‌الله سید ابوالفضل طباطبایی نماینده سابق مقام معظم رهبری در سوریه تجلیل به عمل آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اختری رئیس هیئت اعزامی از دفتر رهبر انقلاب در این مراسم اظهار داشت: دشمنان تلاش زیادی کرده‌اند بین دو ملت ایران و سوریه اختلاف بیندازند اما به فضل الهی نتوانستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفارهرندی نماینده جدید رهبر انقلاب در سوریه نیز در سخنانی ضمن قدردانی از خدمات آیت‌الله طباطبایی، همگان را به مستحکم‌تر شدن وحدت و برادری بین دو ملت ایران و سوریه دعوت کرد.

آیت‌الله طباطبایی نماینده سابق رهبر انقلاب در سوریه هم با آرزوی توفیق برای حجت‌الاسلام والمسلمین صفارهرندی، از عنایات رهبر انقلاب در دوران خدمتش در سوریه قدردانی کرد.

جواد تُرک‌آبادی سفیر ایران در سوریه با قدردانی از زحمات آیت‌الله طباطبایی، وی را مردی حکیم و عالم توصیف کرد و با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین صفارهرندی به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در سوریه، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

وزیر اوقاف سوریه و دیگر علما و مسئولین سیاسی و دینی این کشور با ارسال پیام و اعزام نمایندگانشان در این جلسه، از زحمات آیت‌الله طباطبایی تقدیر‌ و برای نماینده جدید رهبر انقلاب در سوریه آرزوی توفیق کردند.

برچسب ها: ایران ، سوریه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار