کد خبر: ۱۳۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
مدیرعامل بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی گفت: در اقدامی جدید همزمان با نهم ربیع‌الاول سالروز به امامت رسیدن حضرت ولی‌عصر (عج) از پرده قدرت اسلام برای نقاره‌خوانی و روایتگری معارف مهدوی رونمایی خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدی نیلی پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی در قالب سبک‌های آموزش حضوری، مجازی، مکاتبه‌ای و سبک نمایشگاهی و کارگاه سه‌بعدی معارف مهدوی را به علاقه‌مندان ارائه می‌کند.

مدیرعامل بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی گفت: در اقدامی جدید همزمان با نهم ربیع‌الاول سالروز به امامت رسیدن حضرت ولی‌عصر (عج) از پرده قدرت اسلام برای نقاره‌خوانی و روایتگری معارف مهدوی نیز رونمایی خواهد شد.

وی افزود: 16 موضوع از مباحث اساسی مهدویت مانند آیات، روایات و اشعار مهدوی، تولد و غیبت، نواب خاص و عام، انتظار و وظایف منتظران، ابتذال‌های دوران غیبت، علائم آخرالزمان، قیام حضرت حجت، یاران و زمینه‌سازان ظهور و حکومت و مؤلفه‌های حکومت از جمله مواردی است که خطاطی و نگارگری شده است.

نیلی‌پور با بیان اینکه این کار حدود یک سال طول کشید و فردا با حضور آیت‌الله ناصری از آن رونمایی خواهد شد، تصریح کرد: کتاب محتوایی قدرت اسلام برای روایتگری تولید شده و کسانی که توانایی پرده‌خوانی دارند می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.

مدیرعامل بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی عنوان کرد: در این تابلو هفت شهر عشق یعنی کعبه، مدینه، نجف، کربلا، کاظمین، سامرا و مشهدالرضا و همچنین قدس و تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی، قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در متن تابلو نیز نگارگری شده است.

وی افزود: 70 قالب بسته آموزشی برای کسانی که توانایی لازم برای خوانش تابلو دارند تهیه شده و فردوسی خوانان، راویان دفاع مقدس و عاشورا توانایی این امر را دارند و علاقه‌مندان می‌توانند هم به سایت مراجعه کنند و یا به حضوری و تلفنی برای بازدید و کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنند.

انتهای پیام/63055/آ 30/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار