کد خبر: ۱۳۷۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به اینکه 27 نفر از تاکسیرانان پایتخت به علت ابتلا به ویروس کووید ـ 19 جان باخته‌اند، گفت: تاکنون بیش از 20 هزار کاور جداکننده میان رانندگان تاکسی توزیع شده است.

علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره توزیع ماسک و اقلام بهداشتی به رانندگان تاکسی اظهارداشت: این موضوع در پایتخت در حال انجام است و رانندگان می‌توانند جهت دریافت اقلام بهداشتی به دفاتر تاکسیرانی مناطق مختلف تهران مراجعه کنند.

وی درباره توزیع کاور یا قاب جداکننده برای تاکسی‌ها گفت: این مسأله طی یک مرحله به صورت گسترده انجام گرفت و در حال حاضر توزیع مجدد آن آغاز شده است و رانندگان می‌توانند از طریق سایت رفاه تاکسیرانان این موضوع را مدنظر قرار دهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران بیان داشت: اولویت برای توزیع کاورهای جداکننده به تاکسی‌های اشتراکی یا تاکسی‌های فعال در مناطق پرتقاضا است همچنین رانندگانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند در اولویت قرار دارند.

قنادان گفت: تا کنون بیش از 20 هزار کاور جداکننده میان رانندگان تاکسی توزیع شده و برخی از رانندگان هم خودشان این کاورها را از بازار آزاد تهیه کرده‌آند.

وی درباره آمار فوت رانندگان تاکسی به دلیل کرونا در پایتخت گفت: ‌بر اساس آخرین گزارش‌ها متأسفانه 27 نفر از تاکسیرانان تهران به علت ابتلا به ویروس کووید ـ 19 جان باخته‌اند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار