کد خبر: ۱۳۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
طی نامه ای؛
رییس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور نامه‌ای به محضر فرماندهی معظم کل قوا به پاس لطف و عنایت معظم‌له در اجرایی شدن قانون همسان‌سازی حقوق‌ها از ایشان قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، رییس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور نامه‌ای به محضر فرماندهی معظم کل قوا به پاس لطف و عنایت معظم‌له در اجرایی شدن قانون همسان‌سازی حقوق‌ها از ایشان قدردانی کرد.

در نامه سرتیپ دوم علی محبی‌راد خطاب به محضر مبارک حضرت امام خامنه‌ای رهبر عظیم‌الشأن انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا آمده است: احتراماً، مفتخرم به رسم امانت و به نیابت از یکایک سربازان پیشکسوت حضرت مستطاب عالی در مجموعه کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، از لطف و عنایت معظم‌الله در اجرایی شدن قانون همسان‌سازی حقوق‌ها، صمیمانه سپاسگزاری کنیم.

این نامه افزود: امروز بر ما کهن سربازان این سرزمین، پوشیده نیست که این قانون بر زمین مانده (پس از حدود یک دهه پر از انتظار و سختی‌های معیشتی) تنها به مدد انفاس قدسی و اوامر راهگشای حضرتعالی در مسیر اجرا قرار گرفته و بیانات حکیمانه و مشفقانه‌تان در پاسداشت و تکریم پیشکسوتان نیروهای مسلح، موجب تکاپو و میدان‌داری فرماندهان شده است.

رییس کانون بازنشستگان ارتش خاطرنشان کرد: همچنین بر خود فرض می‌دانیم، در محضر شریفتان از تمام عزیزانی که در این راه، یاری‌گر و همراه ما بودند به ویژه فرمانده متعهد و انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی که با نصب‌العین قرار دادن فرمایشات آن رهبر فرزانه، تاکنون خدمات چشمگیری به جامعه پیشکسوتان داشته‌اند قدردانی کرده و ملتمس دعای خیرتان در حق همه نیروهای متعهد و دلسوز باشیم.

این نامه تصریح کرد: طول عمر توأم با عزت و سربلندی و دوام توفیقات حضرتعالی آرزوی قلبی و دعای همیشگی سربازانتان است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار