کد خبر: ۱۳۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
پس از نشست کمیته انضباطی فدراسیون دوچرخه سواری؛
فدراسیون دوچرخه سواری رأی کمیته انضباطی برای دو رکابزنی که در لیگ برتر جاده درگیر شده بودند را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، در دومین مرحله لیگ برتر دوچرخه سواری جاده که در ۱۹ مهرماه در تبریز برگزار شد، میرصمد پور سیدی از تیم سپاهان اصفهان و سعید صفرزاده از تیم دانشگاه آزاد تبریز با یکدیگر درگیری پیدا کردند که امروز پس از تشکیل جلسه کمیته انضباطی و اظهار ندامت و پشیمانی، هر دو با محرومیت مواجه شدند.

رأی صادره کمیته انضباطی فدراسیون دوچرخه سواری به شرح ذیل می‌باشد:

«پیرو گزارش کمیته داوران مسابقات مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری کشور نسبت به درگیری دو تن از دوچرخه سواران تیم دانشگاه اسلامی تبریز بنام آقای سعید صفر زاده و آقای صمد پور سیدی از باشگاه فولاد مبارک سپاهان که در زمان اجرای مسابقات نسبت به درگیری و توهین و اهانت نسبت به هم اقدام نموده و محیط ورزشی را با تشنج همراه نموده‌اند با تشکیل این جلسه و استماع اظهارات نامبردگان و شور اعضای کمیته انضباطی به استناد ماده ۶ و ۷ و بندهای ۱۰ و ۳ از ماده ۸ مرقوم هریک از ورزشکاران خاطی را به مدت ۳ ماه محرومیت از حضور در میادین ورزشی و پرداخت سه میلیون ریال جزای نقدی در حق هیأت استان محکوم می‌نماید.

نظر به عدم سو سابقه نامبردگان و اظهار ندامت و پشیمانی نسبت به وقوع حادثه قسم اول محرومیت را به مدت یکسال تعلیق می‌نماید. رأی صادره به استناد ماده ۹ قانون فوق الذکر قطعی بوده و در صورت اعتراض بنا به تشخیص افراد مندرج قانون ظرف یک هفته می‌تواند مورد بررسی قرار گیرد.»

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار