کد خبر: ۱۳۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس گفت: وزیر دادگستری برای پاسخ به 6 فقره سؤال نمایندگان در کمیسیون قضایی حاضر شد که در 5 مورد توانست از نمایندگان فرصت بگیرد و در یک مورد هم نتوانست نماینده سؤال کننده را قانع کند.

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت:‌ در جلسه امروز سؤال از وزیر دادگستری در دستورکار کمیسیون قرار داشت.

وی افزود: در این جلسه علیرضا آوایی وزیر دادگستری برای پاسخ به 6 فقره سؤال در کمیسیون حاضر شد که در 5 مورد توانست از نمایندگان فرصت بگیرد و در یک مورد هم پاسخ وی نتوانست نماینده سؤال کننده را قانع کند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در جلسه امروز حسن نوروزی نماینده رباط کریم سه فقره سؤال و جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت، نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر هر کدام یک سؤال را از وزیر مطرح کردند.

چنارانی خاطرنشان کرد: سؤالات به طور کل در رابطه با شورای حل اختلاف عملکرد سازمان تعزیرات برای مقابله با گرانفروشی و کالاهای قاچاق و نیز بحث اسناد رسمی و عملکرد اداره ثبت بود.

وی افزود: وزیر دادگستری در این جلسه نتوانست پاسخ قانع کننده‌ای به سؤال جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت درباره تغییر سندهای ملکی بدهد و نماینده سؤال کننده از پاسخ وزیر قانع نشد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در جلسه فردای کمیسیون در رابطه با اینکه قلمرو سؤال نماینده رشت ملی است یا منطقه‌ای، رای‌گیری و نتیجه را اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار