کد خبر: ۱۳۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
موسوی لارگانی در نشست با سرمایه‌گذاران خارجی:

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سیدناصر موسوی لارگانی رئیس فراکسیون کارآفرینان مجلس به منظور بررسی عملکرد مرکز سرمایه گذرای خارجی استان اصفهان و در راستای بهبود فضای کسب و کار و سرمایه گذاری استان در این مرکز حضور یافت.

سیدناصر موسوی لارگانی

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته در استان اصفهان جهت جذب سرمایه گذار خارجی و بهبود فضای کسب و‌ کار، تسریع در روند تکمیل پنجره واحد الکترونیکی سرمایه گذاری به منظور کاهش زمان صدور مجوز‌های کسب و کار را ضروری و امری مهم دانست.

موسوی لارگانی از سرمایه گریز بودن استان اصفهان به شدت انتقاد کرده و خواستار تسریع در حل مشکلات سرمایه گذاران در راستای اجرای شعار سال و رهنمودهای مقام معظم رهبری شدند.

سیدناصر موسوی لارگانی

به گزارش خانه ملت در این جلسه صبوحی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان ضمن ارائه گزارشی از روند تکمیل پنجره واحد الکترونیکی سرمایه گذاری استان، گزارشی از عملکرد از این اداره کل نیز ارائه کرد.

در پایان این نشست، دو تن از سرمایه گذاران خارجی از کشورهای هندوستان و‌ ایرلند جنوبی نیز جهت رفع موانع و مشکلات موجود جهت سرمایه گذاری در استان اصفهان در صنایع فولاد و نیروگاهی خواستار پیگیری این مشکلات از سوی رئیس فراکسیون کارآفرینان مجلس شدند./

پایان پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار