کد خبر: ۱۳۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
نماینده مردم بندرعباس خطاب به رئیس سازمان برنامه و وزیر بهداشت گفت: حق مرزی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان پرداخت شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از دفتر نماینده بندرعباس، احمد مرادی در تذکری در صحن علنی مجلس ضمن محکومیت توهین رئیس جمهور بی خرد فرانسه نسبت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) گفت: به همه مسئولان و دست اندرکاران اجرایی کشور تذکر می دهیم که به داد کارگران، کارمندان برسید.

نماینده مردم بندرعباس، خمیر، قشم و حاجی آباد در مجلس گفت: انصافاً این قشر از مردم در بدترین شرایط معیشتی به سر می برند و زیبنده نیست که حقوق، اضافه کار، حق ماموریتشان و سنوات خدمت‌شان را در چندین ماه یا بعضاً چند سال بخواهند دریافت کنند. دولت به فکر این قشر باشد و به نوعی مشکلات این افراد را حل کند.

احمد مرادی خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر بهداشت و درمان تاکید کرد: از شما می خواهم حق مرزی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان که در واقع این استان صددرصد استان مرزی است، را پیگیری کنید.

وی ضمن خطاب قراردادن رئیس جمهور تذکر داد: حداقل اگر در این ۷ سال کار خاصی را انجام نداده‌اید، پروژه‌های نیمه تمام استان را که انتظار مردم است و پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد را دارند، به اتمام برسانید.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: مجلس به تبدیل وضعیت کارمندان و کارکنانی که در دوایر مختلف دستگاه اجرایی کار می‌کنند، صحه گذاشته و دولت باید نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

انتهای پیام/ 88055

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار