کد خبر: ۱۳۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک:
قزوین - نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک گفت: متأسفانه در پنج ماهی که در مجلس هستم به رئیس جمهور دسترسی نداریم و او پاسخگوی سوالات ما نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، لطف‌اله سیاهکلی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فلسفه وجود نماینده مجلس این است که چون مردم به مدیران ارشد کشور دسترسی ندارند، نمایندگان صدای مردم را به گوش مسؤولین برسانند.

وی افزود: متأسفانه در پنج ماهی که در مجلس هستم ما هم به رئیس جمهور دسترسی نداریم و او پاسخگوی سوالات ما نیست و به همین منظور من باید سوالاتم را از رئیس مجلس بپرسم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک عنوان کرد: من امروز باید در حوزه انتخابیه حاضر شوم و کشاورزان و دامداران از ما برای تهیه نهاده‌های دامی خود مطالبه دارند.

وی با اشاره به اینکه اگر نهاده‌ها با ارز آزاد تأمین شود قیمت محصول آنها چه کسی تعیین و تضمین خواهد کرد بیان کرد: سوال اصلی این کشاورزان این است که با این شرایط باید الان که زمان کشت پاییزه است محصول کشت داشته باشند؟

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان قزوین به واسطه اینکه قطب صنعتی و کشاورزی است استانی کارگر خیز محسوب می‌شود و کارگران امروز از ما می‌پرسند که این گرانی تا کی ادامه خواهد داشت و سقف قیمت دلار کجا خواهد بود.

وی بیان کرد: امروز در این کشور کسی باید پاسخگو باشد و مردم باید بدانند که زنندگی خود را بر اساس چه چیزی باید تنظیم کنند.

سیاهکلی ادامه داد: باید بپذیریم که در یک خلأ به سر می بریم و به عنوان نمایندگان مجلس نمی‌دانیم باید چه پاسخی به مردم بدهیم.

وی گفت: نکته بعدی اینجاست که چرا نتوانسته‌ایم بعد از ۴۰ سال کود فسفاته و پتاسه تولید کنیم و مجبور هستیم آن را وارد کنیم و وقتی با ارز آزاد آن را وارد می‌کنیم وضع همینی می‌شود که همه مشاهده می‌کنیم.

این نماینده مجلس در پایان یادآور شد: کشاورزان در التهاب هستند و خواهش می‌کنیم از رئیس جمهور علت این اتفاقات را سوال کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار