کد خبر: ۱۳۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
رییس آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: تبلت‌هایی که نفت وعده آن را داده بود به دانش‌آموزان بی بضاعت منطقه بردخون نرسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ظهیر محمودی ظهر امروز در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی بخش بردخون اظهار داشت: آموزش پرورش متعهد به صیانت از سلامت دانش‌آموزان با اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار بسته است.

رییس آموزش و پرورش منطقه بردخون با تقدیر از فعالیت شبکه بهداشت و درمان و درمان شهرستان دیّر در زمان شیوع ویروس کرونا گفت: اقدامات خوبی در زمینه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در بخش بردخون انجام شده است و در بازدیدهای میدانی و میزان استفاده مردم از ماسک مشهود است.

رییس آموزش و پرورش منطقه بردخون با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان دیّر گفت: در این شرایط ما ملزم به آموزش غیرحضوری به دانش‌آموزان هستیم که این مسئله مستلزم داشتن تلفن همراه هوشمند و یا تبلت است که با بررسی‌های انجام شده 200 نفر از دانش‌آموزان تحت پوشش این اداره به آن دسترسی نداشته و یا مشکل دارند.

وی اضافه کرد: این 200 دانش‌آموز با توجه به بضاعت مالی و امکان دسترسی به تلفن همراه هوشمند و تبلت اولویت‌بندی شده است.

محمودی در خصوص تبلت‌هایی که نفت و منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی وعده آن را برای در اختیار گذاشتن به دانش‌آموزان بی‌بضاعت داده بود گفت: متاسفانه تاکنون هیچ تبلتی به دانش‌آموزان تحت پوشش آموزش و پرورش منطقه بردخون نشده است و فقط خیرین و معلمان در این زمینه همکاری داشته و تعدادی تلفن همراه هوشمند در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار داده‌اند و ما کماکان در این زمینه مشکل داریم و درخواست تسریع در تحویل این کمک‌ها داریم.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر نیز با تاکید بر مشاوره روانشناسی دانش‌آموزان گفت: همکاران روانشناس ما در شبکه بهداشت و درمان آمادگی همکاری در این زمینه با آموزش و پرورش دارند تا در کنار مشاوران و معلمان پرورشی مدارس به غربالگری روانشناسی دانش‌آموزان بپردازند.

احمد آخوندی افزود: کمک به آموزش پرورش کمک به مجموعه شبکه بهداشت و درمان می‌دانیم و از همه خیرین تقاضا داریم در زمینه تامین تجهیزات حفاظت فردی، تبلت‌، گوشی هوشنمند تلفن همراه، مواد گندزدایی و ... به آموزش و پرورش کمک کنند.

وی با اشاره به الزام تکمیل چک لیست خود ارزیابی ادارات و سازمان‌ها در زمینه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: متاسفانه تاکنون اقدامی از سوی ادارات و نهادهای شهرستان صورت نگرفته است و گزارش آن به شبکه بهداشت و درمان ارسال نشده است که انتظار داریم به صورت هفتگی این ارزیابی انجام و گزارش آن ارسال شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار