کد خبر: ۱۳۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
مدیر امور برق بسطام از احداث ۲۲۴ پروژه عمرانی برق رسانی با هزینه ای به مبلغ ۳۹ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال در بخش بسطام اطلاع داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سید حمیدرضا موسوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون اقدامات مختلفی در زمینه های؛ هوشمند سازی شبکـه، اصلاح و بهینه سـازی خطـوط بـرق رسانی، توسعه و احـداث شبکـه، افـزایش ظرفیـت پسـت های توزیع بـرق و احـداث کابـل خودنگهـدار به انجام رسیده است.

وی با اشاره به این که سه هزار و ۳۸۸ متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی احداث شده بیان داشت: توسعه پنج هزار و ۹۸۲ متر شبکه فشار متوسط هوائی و زمینی، از اقـدامات صـورت گـرفته در ارائـه خـدمات به مشترکین به شمار می رود.

وی با بیان این که ۱۷ ایستگاه هوائی توزیع برق جهت تغـذیه بـرق مشترکین با ظرفیت ۷۵۵ کیلوولت آمپر از آغازامسال تاکنون توسط نیروهای عملیاتی این امور نصب و بهره برداری گردیده تصریح کرد: با هدف بهره گیری از کابـل خودنگهـدار به منظور پروژه کاهش تلفات انرژی الکتریکی، یک هزار و ۹۱۵ متر از این شبکه نیز احداث شده است.

وی همچنین اضافه کرد: نصـب ۵۷ دستگـاه کنتـور هوشمند جـدید در راستای طرح فراسامانه اندازه گیـری و مدیریت انرژی "فهام" ، در زمره اقدامات صورت گرفته محسوب می شود.

وی همچنین اعلام کرد: توسعه سه هزار و ۴۴۶ متر شبکه فشار متوسط در اراضی قهـج سفلـی، شهر کلاته خیج و فیدر محرّم ابرسج ، تجهیز الکتریکی پست زمینی ارگ و بهسازی شبکه و نصب پایه، زیرخط واقع در جـاده آزادشهر حدفاصل راهـدارخانه گورخان تا فـرعی کلاته خیج، از جملـه برنامه های پیش بینی شده ای است که ظرف ماه های آینده اجرایی خواهند شد.

46

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار