کد خبر: ۱۳۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
گروه استان‌ها ـ نایب رئیس مجلس با بیان اینکه ‌بودجه ۱۴۰۰ را با حضور میدانی در استان‌ها براساس واقعیت تصویب می‌کنیم، گفت: بودجه سال آینده عملیاتی و راهگشا برای توسعه استان‌ها خواهد ‌بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، علی نیکزاد که صبح امروز برای بررسی میدانی پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام از طریق فرودگاه دزفول وارد استان ایلام شد، در بدو ورود به  شهرستان دهلران اظهار داشت: راه‌اندازی  N.J.L و پتروشیمی دهلران نیازمند 150 میلیون یورو اعتبار است و  تلاش می‌شود در بودجه سال 1400این مهم لحاظ شود.

وی در ادامه هدف از سفر خود را بررسی میدانی پروژه‌های نیمه تمام استان ایلام عنوان کرد و افزود:  با حضور در پروژه‌های نیمه تمام و غیر فعال در حوزه راه، آب و نفت وگاز استان ایلام راه‌های تامین اعتبار برای فعال کردن این پروژه‌ها که موثر در توسعه استان ایلام خواهند بود را به شور خواهیم گذاشت و در برنامه بودجه 1400 برای تامین بخشی از اعتبارات آن تلاش خواهیم کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در تلاش است تا با حضور میدانی تدوین بودجه 1400 را به واقعیت نزدیک و بودجه عملیاتی و راهگشا در توسعه استان‌ها را تدوین کند.

انتهای پیام/180/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار