کد خبر: ۱۳۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
امام جمعه کرمانشاه:
کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت خدمت به مردم، گفت: خدمت به مردم کار انبیا بوده و جزء وظایف نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز مسئولین ستادی کانون‌های خدمت رضوی با حضور در دفتر آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه گزارشی از خدمات صورت گرفته توسط خادمیاران استان ارائه کردند.

آیت الله مصطفی علما در حاشیه این مراسم با تشکر از خدمات صورت گرفته در آستان قدس رضوی اظهار کرد: خدمت به مردم در هر شکلی خوب است، مهم این است که افراد هرچه بهتر تدبیر کنند و از موقعیت، عنوان و منصب خود برای خدمت به مردم استفاده کنند و ما در ایران عنوانی بالاتر از امام رضا (ع) نداریم.

وی افزود: خدمت به مردم هم کار پیامبران است و هم دوام حکومت‌ها، فلسفه نظام و حکومت ما هم طبق قانون اساسی خدمت به مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص)،تصریح کرد: کسی که برای کار خیر برنامه ریزی، تدبیر و تلاش کند مثل این است که خود او این کار را انجام داده چرا که زمینه را او فراهم کرده است، اگر همه ما با نیت خدایی وارد این عرصه شویم خدای تبارک و تعالی هم درهای خیر و رحمت را بر همه ی ما باز می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار