کد خبر: ۱۳۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
آیت الله محمودی گلپایگانی:
ورامین- امام جمعه و نماینده ولی فقیه در ورامین با اشاره به اینکه وجود پیامبر اکرم در جهان بشریت منشأ تحولات بزرگی بوده گفت: توهین به پیامبر و قرآن نشانه عجز دنیای کفر در برابر اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در پیامی که تحت عنوان پیام جمعه منتشر کرد، طی سخنانی ضمن تبریک به مناسبت ۱۷ ماه ربیع الاول و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق علیه السلام اظهار داشت: وجود پیامبر اکرم در جهان بشریت منشأ تحولات بزرگی بوده است.

محمودی با اشاره به اینکه خداوند متعال به وسیله پیامبر (ص) مردم را از بت پرستی نجات داد و به سوی توحید و یکتاپرستی دعوت کرد و با روش‌ها و سنت‌های جاهلی مبارزه کرد و اخلاق انسانی و اسلامی را به مردم آموخت گفت: جهان بشریت مدیون پیامبر اکرم (ص) بوده و هست و به همین خاطر است که مکتب پیامبر روز به روز در حال گسترش است و دشمنان از همین می‌ترسند.

امام جمعه ورامین بیان داشت: توهین به پیامبر و قرآن که با کمال تأسف امروز در برخی کشورها از جمله فرانسه رخ داده است نشان دهنده عجز و ناتوانی دنیای کفر در برابر اسلام و پیامبر اسلام است و اهانت به پیامبر را محکوم می‌کنیم و به دنیای استکبار اعلام می‌کنیم که شما هرگز نخواهید توانست با اسلام و پیامبر مبارزه کنید و انشاالله اسلام در این میدان پیروز خواهد شد.

وی عنوان داشت: در آستانه ۱۳ آبان قرار داریم که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و آمریکا در طول دوران انقلاب اسلامی با ملت و نظام اسلامی مبارزه کرده و در تمام جنایاتی که در این کشور رخ داده و در سطح جهان اتفاق می‌افتد حضور دارد.

محمودی گلپایگانی گفت: البته امروز آمریکا دیگر آمریکای گذشته نیست و تمام شواهد و قرائن نشان دهنده ضعف آمریکا است، ملت ایران با تمام قدرت در طول دوران انقلاب اسلامی در برابر آمریکا ایستاده و ایستادگی می‌کند البته باید مردم عزیز ما وحدت خود را با تبعیت از مقام معظم رهبری حفظ کنند و مسئولان نیز با تمام توان به مردم خدمت کنند تا انشاالله توطئه‌های استکبار جهانی خنثی شده و با لطف الهی زمینه حضور حضرت ولیعصر فراهم آید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار