کد خبر: ۱۳۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۷۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و بدین ترتیب افزایش آمار بستری کرونا در استان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۷۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و بدین ترتیب افزایش آمار بستری کرونا در استان ادامه دارد.

وی افزود: از ۷۳ بیمار بستری شده جدید، ۴۵ نفر از اردبیل، ۱۶ نفر از مشگین‌شهر، ۹ نفر از پارس‌آباد، یک نفر از گرمی، یک نفر از خلخال و یک نفر از بیله‌سوار هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ادامه داد: همچنین ۵۵ بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

۶۳ بیمار تحت مراقبت ویژه قرار دارند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۳۷۷ بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۶۳ بیمار در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

حبیب‌زاده ادامه داد: هم‌اکنون وضعیت شهرستان‌های اردبیل و مشگین‌شهر همچنان قرمز بوده و شهرستان پارس‌آباد در وضعیت هشدار قرار دارد و سایر شهرستان‌های استان اردبیل نیز در وضعیت زرد هستند.

وی گفت: با توجه به افزایش شمار بستری‌ها طی روزهای اخیر، از عموم هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده‌ از ماسک را جدی گرفته و در اولویت خود قرار دهند.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۸۸/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار